Naar de Kampina (NB)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 17:09

Jessie88"]
Hey, dat is niet zo heel ver hier vandaan! Ik heb ook eigenlijk wel zin in een boktmeeting...

[quote="liberty schreef:
Ik heb er eens gereden en het is best leuk rijden daar Lachen Ook water Haha! Dat is toch daar bij Oisterwijk wat je bedoeld?


Water?! Haha!:D *zwemmen met paard...*
[/quote]

helaas, zwemmen mag niet!!


Maar ik ga wel mee als ik een paardje van iemand kan lenen. (had al getypt dat ik zeker meeging maar bedacht toen dat dat helemaal niet kan, haike geblesseerd en Oki...) Het is hier vlakbij, 5 minuten fietsen, als het niet korter is. Kan ik anders niet op de fiets mee?? Haha! Weet redelijk de weg, en we kunnen mss wel bij ons verzamelen. Hoor het nog wel!


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:12

smiley"]
[quote="haike schreef:
Maar ik ga wel mee als ik een paardje van iemand kan lenen. (had al getypt dat ik zeker meeging maar bedacht toen dat dat helemaal niet kan, haike geblesseerd en Oki...) Het is hier vlakbij, 5 minuten fietsen, als het niet korter is. Kan ik anders niet op de fiets mee?? Haha! Weet redelijk de weg, en we kunnen mss wel bij ons verzamelen. Hoor het nog wel!


Leuk!

Ik heb geen paard voor je, maar als je wil kunnen wel wel afentoe wisselen. Of je komt er gewoon bij zitten Tong uitsteken . Iniedergeval handig dat er dan iemand meegaat die de weg kent
[/quote]

gaat dit nog door of niet? En wanneer?

Eh, smiley, als het kan, graag, ik kan een fiets meenemen!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:20

Gaan we of niet? En wanneer?


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:14

smiley schreef:
Als jij op de fiets komt dan kunnen we onderweg wel wisselen.


das goed!
Moet even kijken wanneer ik wedstrijd heb maar dat is niet zo vaak, in oktober maar 1 keer (12de). Herfstvakantie is een goed idee, als ik dan geen ponykamp heb.

*off-topic* gaan julie mee naar de LOTR-meeting?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers