ik wil ook eens meeten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:43

Ik woon in Schaijk (licht tussen nijmegen en den bosch) Niet zo ver van jou vandaan. Ik zou zeggen kom een keer langs bij ons kun je heeeeeeeeeeeeel mooi buiten rijden. En ik heb nog een paardje over waar je op kan Schijnheilig *LOL*



Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:55

Jaaaaaaaaaaaaaaa moet je doen das gezellig
kom allemaal maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:34

Het is een fjord en hij is heeeeeeeeeeel sterk hij staat ook in mijn profiel (met mijn zusje erop)
je moet wel een klein beetje kunnen rijden als je erop wil hij kan ook heeeeeeeeel hard en dat doet hij graag.

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 19:40

Hij is opzich niet moeilijk maar wel heeeeeeeeeeeel sterk en dan gaat hij er wel eens van door als je dat niet weet. We hebben er wel eens mensen opgezet die dachten dat ze heeeeel goed konden rijden (maar er eigelijk niks van konden van die eigendunkige mensen) en er dan gewoon afketste als hij een keer er vandoor ging en eens een bokje maakte. (bij mijn verzorgpony hebben ze een vakantie huisje en daar komen in de vakantie mensen in te zitten er was deze zomer een jongetje van 12 jaar en die vond dat hij heel goed reed ja op maneg knollie van 30 jaar en hij hield van hard gaan dus ik zij moet je maar op Kastor gaan en toen viel hij dat was best zielig eigelijk maar ik had hem gewaarschuwt en hij zij dat hij heel goed kon rijden dus ik denk ja oke dan ga er maar op)
maar ik heb ook nog een hele lieve in de aanbieding een haflinger voor foto's zie mijn profiel Lovers
nathalie en jij moeten gewoon eens met z'n twee komen das gezellig.
sorry als het een beetje lang is geworden maar ik moest het allemaal even kwijt. Party!! *LOL*

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 20:48

Jaaaaaaaaaaa en dan komen jullie ook nog een keertje bij mij. Das leuk moet je echt doen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers