Deppmarathon!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Deppmarathon!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 20:55

Wij (Lunatje, Shiloh, Sweettinka en ik) zijn van plan een Deppmarathon te gaan organiseren.

Nu zullen sommige mensen zich afvragen: Wat is een Deppmarathon?
Dit houdt in een hele nacht lang films van de fantastische ( Schijnheilig ) acteur Johnny Depp.

Ik heb veel van zijn films, ook films die bijna niet te verkrijgen zijn. En als er vraag naar is wil ik ook wel andere mappen en boeken meenemen. Shiloh en ik gaan kijken welke films het leukst zijn om te kijken, natuurlijk in overleg met de mensen die komen.

Het zal waarschijnlijk georganiseerd worden in Huizen bij Lunatje thuis. We zullen een kleine vergoeding (zo'n 3 euro) vragen voor het inslaan van eten en drinken.

Er zal plek zijn voor zo'n 10/15 man (of vrouwen, die zullen in de meerderheid zijn Haha! ). Op een eventuele datum komen we nog terug.

Heb je interesse? Laat het ons weten!!
Je kan één van ons een PB sturen, maar natuurlijk ook hier reageren.

Alle reacties en ideeën zijn van harte welkom!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:02

idd een depp marathon! (ik houd er thuis ook regelmatig eentje maar dan in mijn eenzame uppie!)

maar goed, het is eigenlijk bedoeld om lekker naar depp te kijken, maar ook om eventuele kersverse deppfans beter bekend te maken met de acteur achter het gezicht Tong uitsteken en meer van zijn werk te laten zien, want POTC is echt niet zijn beste rol!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:09

GAAAAAAAAAAAAAAFFFF!!!! ik heb sleepy hollow op DVD Haha! count me in! is aanhang toe gestaan?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:12

uhm aanhang, zal wel goed zijn denk ik, maar het moet echt niet al te druk worden, dus dat moet dan echt op tijd duidelijk zijn hoor! Dit is trouwens onder voorbehoud want ik weet niet wat mede organisatoren ervan vinden...
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 31-08-03 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:13

Klinkt best oké Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:37

Shiloh schreef:
uhm aanhang, zal wel goed zijn denk ik, maar het moet echt niet al te druk worden, dus dat moet dan echt op tijd duidelijk zijn hoor! Dit is trouwens onder voorbehoud want ik weet niet wat mede organisatoren ervan vinden...


Hahaha oke... als ie al mee wil hoor Tong uitsteken
Ik ben trouwens Johnny Depp fan sinds 21 Jumpstreet Knipoog
dus een 'echte' Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:21

Het lijkt me eigenlijk best erg leuk om meer van meneer Depp's werk te zien, na zwaar onder de indruk te zijn van POTC. Mits de datum uitkomt natuurlijk! Misschien wil Roy ook wel mee dan, die is gek van films.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:23

Count me in!! Haha!

Ik wil wel kwijlen bij meneer Depp.. Haha! Ik geloof zelfs dat wij hier thuis 'Chocolat' hebben staan Haha! Waarin hij ook absoluut een lekker ding is Tong uitsteken

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:27

Das mooi neem mee Tallie!! als iedereen nou ook neerzet welke Depp film hij mee kan nemen en of er video en/of DVD beschikbaar is?
Ik heb dus Sleepy Hollow op DVD.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:29

ik denk eerlijk gezegd dat het makkelijker is als antoinette en ik dus bekijken welke films het beste in de "smaak" zullen vallen, we hebben namelijk nooit de tijd om al zijn films te bekijken... bovendien zullen antoinette en ik samen zo'n beetje het meeste van zijn 'werk'wel hebben liggen... het "plan" was dus eigenlijk dat antoinette en ik een "plan"maken en met een voorstel komen en dat we het daar met de mensen die dan dus komen over overleggen...

MAAR IK HEB ER NU ECHT AL HELEMAAL ZIN IN!!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:33

Oh wil best komen hoor, als ik kan dan Lachen

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:37

Het wordt heel gezellig (da's logisch Haha! we zijn ja bokkers) en het lijkt me echt geweldig om zoveel Johnny in zo'n korte tijd te zien. Er zijn wel maar beperkte plaatsen... dusss

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:55

misschien (kijkend naar medeorganisatoren) is het slim om met de aanhang even te wachten. In principe vind ik (en blijkbaar sweettinka ook) dat bokkers toch voorgaan, mocht er zoveel belangstelling zijn dat er al een aantal niet meer kunnen komen (in dit geval vind ik persoonlijk wie het eerst komt wie het eerst maalt) vind ik dat men beter alleen kan komen... (sorry als dit evenuteel een beetje bot overkomt, het is laat, ik ben moe, en ook niet echt meer in staat 100% vriendelijke en onderbouwde berichtjes te plaatsen!)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 23:33

Ik denk dat het idd wel zo handig is om af te wachten met aanhang. Van mij mag natuurlijk iedereen komen, hoe meer hoe gezelliger. Maar het is de ruimte he?! Als iemand een villa heeft waar meer mensen in kunnen... Haha! dan is natuurlijk iedereen welkom.

Ik zal de films even aangeven die ik thuis heb en dus ook beschikbaar stel om mee te nemen:

- 21 jumpstreet (bijna alle afleveringen, niet allemaal goede kwaliteit, op video)
A Nightmare on Elm Street (op video)
Private Resort (op video)
Platoon (op video)
Cry-Baby (op video
Edward Scissorhands (video+dvd)
Benny & Joon (video)
What's Eating Gilbert Grape (video+dvd)
Ed Wood (dvd)
Don Juan DeMarco (video)
Nick of Time (video)
Dead Man (video)
Donnie Brasco (video+dvd
Fear and Loathing in Las Vegas (video)
The Astronaut's Wife (video, mindere kwaliteit, dvd zonder ondertiteling)
The Ninth Gate (dvd)
Sleepy Hollow (dvd)
Chocolat (dvd)
Blow (nog niet, ben hard zoekende Knipoog )
From Hell(dvd)

en verder nog een aantal interviews incl een special over POTC en een soort making of bij POTC.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 23:41

Antoinette schreef:
Don Juan DeMarco (video)


Sorry hoor, maar deze is zo *KWIJL* Haha!

Ik begin er nu wel zin in te krijgen *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 23:54

De films die mij het meest aanspreken uit het lijstje:

Platoon (op video)
The Astronaut's Wife (video, mindere kwaliteit, dvd zonder ondertiteling)
Nick of Time (video)
Don Juan DeMarco (video)
What's Eating Gilbert Grape (video+dvd)
Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 00:14

From Hell is goed!
Sleepy Hollow is goed,....
Chocolat... en
What's Eating Gilbert Grape en wellicht Ed Wood.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 07:29

Mijn favouriete zijn
don juan demarco
benny and joon!!! (HELEMAAL TOP DIE FILM!)
donnie brasco
en blow (die ik overigens in huis heb)


platoon is op zich een mooie film, maar ERG weinig deppmateriaal (5 minuten hooguit of zo)
the astronauts wife valt erg tegen, en ik denk te ingewikkeld voor een grote groep
nick of time vind ik persoonlijk een wat duffere film...

en crybaby vind ik erg lachuh...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 09:57

Waar ligt Huizen ergens? Dan kom ik ook Tong uitsteken

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:13

Ja, ik kom zeker.. Wanneer willen we het plannen?? Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 15:58

Er was in eerste instantie spraken van dat we het zouden gaan doen als POTC uitkwam op dvd en video.

Maar dit kan nog wel even duren, aangezien de film nog in de bios draait. Dus daarom leek het mij leuker om er alvast een te houden en dan kan het tegen die tijd altijd nog een keer *LOL*

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:00

Jaaaa, dan doen we de tweede Deppmarathon als die film uit is Haha! Ik vraag me namelijk af of we het redden om ze allemaal in een keer te zien Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 16:35

Ik denk niet dat het te redden is. Daarom hadden we al bedacht een selectie te maken. Natuurlijk mag iedereen die komt aangeven welke film(s) ze graag willen zien. En dan maken Shiloh en ik de uiteindelijke beslissing.
Maar over dit soort dingen komen we naderhand nog terug

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:41

Ik laat ook maar even wat van me horen Lachen kwam er een beetje laat achter dat deze topic geopend is, maargoed. Ik vind persoonlijk ook dat Bokkers voor gaan, zeker aangezien er zo weinig plaatsen zijn (helaas) dit is omdat er nergens een zaal of iets in die richting af te huren is die je de hele nacht door kunt afhuren. Btw, nog een ideetje, wat hierboven al gezegd werd, Pirates of the caribbean zal waarschijnlijk nog niet uit zijn als deze meeting plaats gaat vinden. Als de film nog in de bios draait, misschien is het wat om dan nog naar de bios te gaan met zijn allen, de bioscoop is bij mij om de hoek.!!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:14

Jongens, er is nog plaats voor 5 aanmeldingen, dus wil je nog, NIET TWIJFELEN! gewoon aanmelden. Ik zal nog een routebeschrijving zoeken of in ieder geval een kaartje van huizen en waar ik woon, maar nu moeten jullie het even hier mee doen: Ik woon in het Gooi (noord Holland) vlak bij Hilversum, ik neem aan dat jullie dat wel kennen, zo niet, een klein geheugensteuntje, Pim Fortuyn is daar toendertijd vermoord. Huizen ligt ongeveer 15 km bij Hilversum vandaan. Degenen die zich aan hebben gemeld krijgen een routebeschrijving toegestuurd aangezien ik het niet zo verstandig vind hier uitgebreid op bokt mijn adres neer te gaan zetten Haha!