veslag ark

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 13:09

ok beetje laat, maar ik kon gister niet bij de pc (dankzij mijn lieve broertje) en ben ook met knallende koppijn mijn bed ingedoken.
gisterochtend om 6 uur bed uit gegaan. gauw spullen in de auto gelegd en crosby eten gegeven en drinken. hij was nog schoon dus maar transportbeschermers omgedaan. daarna gauw wat drinken en toen crosby ingeladen. daarna naar mijn nichtje esther om haar paard lex in te laden. toen op weg. daar aangekomen cros uitgeladen (en lex) en opgezadeld. losgereden en ring verkend. ondertussen nog geen prisca + aanhang. nou goed. moest direct als eerste de ring in en ja hoor. meneer weigerde voor de eerste hindernis. 2 x. ikke boos en hup toen ging ie wel. heb hem eigenlijk echt de 4 hindernissen over geschreeuwd. hij wou eigenlijk niet echt springen. sprong ook met megahoge rare sprongen. maar goed hindernis 5 had meneer ook geen zin in. dus 3 weigeringen en uitgebeld. daarna nog maar even de oefensprong gesprongen en dat wou ie wel. cros op de trailer gezet en esther met lex gekeken (stukje aangezien cros de trailer aan het afbreken was)
pris enz inmiddels gearriveerd. wat later ook bart, heike, iris en claudia.
lex op de trailer gezet en de rest opgezocht. die stonden allemaal bij marjolein enz. ik zag ook nog wat collega's van mij van de kinderboerderij enz. dus daar ook even meegekletst. het was ondertussen tijd om cros weer op te zadelen en los te rijden voor dressuur. ok kim iedereen bij opgetrommeld om naar mij te kijken. nog wat tips van pros en ik moest de ring in. voor mijn gevoel ging het redelijk alleen was de ring onzettend zwaar.
maar goed daarna nog ff met cros en lex bij koopman gestaan. (probeer thea over te halen om een van haar merries door cros te laten dekken maar ze wil het niet Boos! ) paardjes weer op de trailer en kim gekeken en daarna anouk met olympic.
de parade mocht ik niet meerijden omdat ik een ponyhengst heb Boos! maar goed heb erachter gestaan met cros zonder zadel en hij was superbraaf. hij heeft ook weer een nieuwe aanbidster (he mayo Lachen )
na de parade ff stukkie gegaloppeerd over het terrein met in de achtervolging een wild zwijn Lachen
daaran afscheid genomen van de rest en gauw met de paarden naar huis. thuis cros op stal gezet en gauw quint gedag gezegd. was om 8 uur bij mijn eigen thuis en helemaal kapot. maar ik heb het onzettend gezellig gehad.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 13:40

hahah inderdaad een echte hengst met GROTE ballen *grin*

al kun je het niet echt merken dat ie hengst is. ken tinkerhengsten die veel erger zijn en ook de halve vrachtwagen in elkaar schoppen enz.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 17:48

klopt van de trailer. hij stond alleen op de trailer. het paard van mijn nichtje was er nog niet in en dat kan meneer niet hebben. hij wil niet alleen op de trailer als er een ander paard mee is. als hij helemaal alleen mee is dan is er niks aan de hand. kan ik hem zo een uur ofzo alleen laten staan.
en cros is zich nog wel bewust van het hengst zijn, quinto helemaal niet. heel soms wel. maar je zou eerder denken dat quinto een ruin of merrie is.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 18:21

ja is goed hoor mayo.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers