Meeting Apeldoorn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 23:07

Mijn meeting begon al op vrijdagavond, want ik zou bij Kim blijven slapen. Afijn ik op de trein gestapt (die toen al 25 minuten vertraging had Frusty ) zijn we bij Amersfoort, blijkt er aan de noodrem getrokken te zijn, dat was weer een kwartier extra vertraging erbij Frusty Boos! ) Eindelijk was ik dan op het station en al vrij snel stonden Kim en Sandra (nichtje van Kim) onderaan de trap te zwaaien Knipoog

Snel op weg gegaan naar stal waar Doree ook was en even snel Hinke gekeken, o wat een schatje is dat Lovers en al zo mak, vergeleken bij de andere veulens. Daar heeft Kim goed aan gewerkt! Haha!

Toen Lottel, wat is het toch een mooi en lief paard!! En met naald en draad vlechten heb ik wel gezien, maar ik zou het Kim niet na kunnen doen hoor hihi...maar het zat heel mooi. Sommige paarden op de wedstrijd waren ingevlochten met 'gewone' knotjes en dat zag er zo rommelig uit...

Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we nog effe gebokt en een spelletje gespeeld op de computer, waarna we toch ons bed maar opzochten. Slapen Gaaaap

De volgende ochtend ging de wekker af om 10 voor 6 (schijnbaar want ik heb hem niet gehoord *LOL* )
Gaaaap wat was het vroeg...toch maar snel opgestaan, want anders werd het zo laat.

De roosjes zaten nog heel netjes bij Lot, dus Kim hoefde niet opnieuw te vlechten. Effe z'n voetjes gewassen en ingepakt voor de trailer en opweg...

Op het terrein kwamen we Paulien tegen, die ook al erg vroeg was en daarna Renate zien springen, al ging het het springen dan niet fantastisch, toch knap dat ze het doet met Crosby! Crosby vind ik trouwens ook een erg mooie Tinker en zo ontzettend lief voor een hengst Lovers

Daarna de rest van de bokkers gezien en het was echt erg gezellig, ondanks het weer, wat 'een beetje vochtig was' volgens de commentator *LOL*

Marjolein reed erg netjes, wat ook bleek want ze werd 2e!! Party!! En Kim vond ik ook erg netjes rijden alleen erg jammer dat de bak zo slecht, waardoor Lot steeds weggleed.

Na de wedstrijd en de parade zijn we nog even mee terugereden naar stal, omdat Paulien ook Hinkepink wilde zien. Daar heb ik natuurlijk geen bezwaar tegen Haha! kon ik mooi ook even foto's maken!

Daarna heeft Paulien mij thuisgebracht en was het einde van de boktmeeting in zicht.

Ik vond het erg gezellig, iedereen bedankt voor de gezelligheid en het meegebrachte goede humeur Haha! Party!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:36

Het was zeker gesellie!

Vond 't leuk je eindelijk ontmoet te hebben.

Enne wel snel foto's plaatsen hoor!!!! Ik ben heeeeel nieuwsgierig!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:50

Ik vond het leuk om iedereen eens ontmoet te hebben die ik vandaag gezien heb.

Vond het erg gezellig.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:51

ben dus net thuis. hebben nog een tijdje in de file gestaan. maar het was een geslaagd dagje. Foto's en verslag volgen..

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 00:12

Dat meen je niet Heike waar dan ??

Om dit tijd stip Verward zeker al die appeldoorners die verdwaald waren *LOL* .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 11:17

Het was echt reuze gezellig. Ook erg leuk om nu een hel stel bokkers IRL te zien. Het grappige is dat iedereen ook precies zo was als ik had verwacht *LOL*

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 13:00

Nou ik vond het ook zeer gezellig.

Ik was zelf om 10 uur volgens mij thuis of eerder weet het niet meer.
Weet alleen nog dat ik een broodje achter me kiezen heb geduwd en me bed ben ingegaan.

ik was gesloopt was er vanmorgen ook pas om half 11 uit.

maar die dag is voor herhaling vatbaar.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 17:39

Nog erger: ik was er vanmiddag om 14.30 pas uit! Heb al die tijd als een blok geslapen, alleen ff om een uurtje of 10 gewekt door de kat die eten wilde hebben...

Maar het was het waard, ik vond het hartstikke gezellig! Op naar de volgende megameeting! Party!!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 19:18

Wij waren pas om 12 uur goed en wel thuis. Hadden idd in de file gestaan Frusty Weet alleen niet waar eigelijk prisca.
Thuis gekomen eerst nog douchen etc. En toen naar bed. Want helaas ging de wekker vanochtend al om 7uur Boos! Minder dus kon helemaal niet uitslapen.
Maar ik heb het zaterdag heel erg naar mijn zin gehad. Vele onbekende gemeet Lachen Het was zeker de moeite waard en de moeheid moet ik er dan maar bijnemen Lachen Gaaaap