Een paar vraagjes!!!???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 13:46

Hallo bokkers!

Ik ben hier nog niet zo heel lang, en nu zie ik geregeld dat mensen afspreken met veel mensen die altijd bij bokt komen! Hebben jullie elkaar dan ook nog nooit gezien? En hoevaak per jaar wordt dat gedaan? En is het altijd ergens anders? Het lijkt me op zich best wel heel erg leuk! Is het dan met of zonder paarden?! Ik zou eigelijk ook best een keer willen komen, om te kijken wie jullie allemaal zijn! Wanneer is de volgende keer? Groetjes Linda en de paardjes!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 13:58

meestal word er hier wat verzonnen zoals gister toen deden er een aantal bokkers mee aan de apeldoornse en dan komen er veel mensen kijken(zie apeldoorn forum)
13 oktober gaan we met een groep naar artis!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 14:43

Jaaa Artis!! Anders kom je daar ook heen, kun je gelijk een heleboel Bokkers in het echt zien Haha!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:05

ja!!kom naar artis!!das 1 van de weinig meetings dat ik er ook bij zal zijn denk ik...(iig het wordt m'n eerste...)maar het is soms met paarden en soms zonder, in dit geval dus zonder. ik ken een paar mensen van bokt gewoon IRL(in real life) zoals scooby, maar das al heeeeel lang geleden, en shetlandertje en hayley...
maar ik ken nie veel mensen, en ik ben dus ook heeeel erg benieuwd!

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 16:13

Lijkt me wel een leuk idee!
Maar ik ken natuurlijk helemaal niemand, dus dat is wel een beetje eng. Waar is Artis eigenlijk, sorry, misschien een beetje een domme vraag..... Verward Verward
Hoeveel mensen gaan er dan of is dat nog niet bekend? Groetjes Linda

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:15

In Amsterdam! de dieretuin

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 16:21

Haha okee, de naam kwam me al wel heel bekend voor, maar ik had geen idee waar het lag.... Frusty
Amsterdam is voor mij een heel eind weg.....
Ik woon in Netterden en dat ligt aan de Duitse grens dicht bij Doetinchem, eindje weg dus Boos!
Misschien dat er binnenkort nog een keer een meeting is dichter bij mij in de buurt???!!! Party!!
Misschien kom ik ook wel naar Amsterdam, maar ik ben niet z on held om met de trein te reizen en al helemaal niet alleen... Ik denk er nog ff over na!!! Groetjes Linda

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:38

moet je even de topics op dit forum lezen weet je wanneer artis is en wie er komen enzo.
trouwens wij komen ook van een eind en gister was er een meeting uit apeldoorn kwamen er zelfs mensen uit de buurt van eindhoven!