MIJN ark meeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 21:50

hmmm scott had zich vannacht aardig schoon gehouden dus dat was lekker. toen ik op t terrein aankwam zag ik een hondje lopen met een paar parapluutjes erom heen. dat was dus jari. de eerste had ik al ontdekt. dus ff gezwaaid en dsnel doorgereden met mijn mams in de auto.
toen zag ik crosby al staan maarja zta nog steeds in de auto en renate zag mij niet. nouja ik scott uit trailer opzadelen enz en zie opeens een bekend foto gezicht in een auto zitten dus ik nog een keer kijken was t iris. met heike en bart en claudia (toch?) in de auto (uh zij zat bij hun in). toen met scottje naar ander paard gelopen omdat die druk was. scott sprong me een keer in mn nek (rustig he die tinkers) en kreeg ds met zn voorbeen een klap tegen mn arm. maarja ben grote meid dus niemand heeft het gezien. Haha! toen ik bij jody kwam hoorde ikd at calipso t terein over was gescheurd en maaike er dus naast lag. die had er geen zin meer in opd eze manier heeft er nog een rondje opgezeten maar heeft zich teruggetrokken. dusja dat was wel jammer. toen moest ik rijden. en met een massa toeschouwers en aan alle kanten tig fotocamera's op mn smoeltje gericht reed ik dus mn proef. ging goed (ja kan nu niet meer zeggen dat t naar mijn gevoel stukken beter kon). toen paard op trailer gezet en ff rondgelopen en gepraat en weer terug gelopen en dus eigenlijk niets gedaan. carola had ika l 2 keer zien lopen met adventure en ik dacht al die ken ik tot dat ze mij gevonden had. wel grappig dat je mensen van een foto herkent. maar er waren een boel bokkers (ga niet noemen wie ik allemaal gezien heb straks vergeet ik er een paar). nouja moesten we voor de parade. begon leuk. we waren met 12 ponies dus dan kan je mooi in block rijden maarja met t aandraven begon t al. rest doet iets en er zitten er bij ons een paar die dan leuk meedoen. (eh scott dus) dus toen we de bak binnekwamen zaten er voor ons (en we reden al redelijk voorin) en t ging best hard. dus scott ging bokkend en al (weet niet wat ie allemala deed zat niet echt lekker) de baan in. maarja toen dat over was was ie ook de rust zelve. parade was leuk. alleen toen t begon te gieten schoot iedereen de bosjes in echt zonde. wij stonden daar met draaiende ponies (ja kont in de regen) denk dat 1/3 wel wegging. enja ik had dus een 2e prijs. en linet (komt afentoe op bokt) had de eerste prijs. (volgende keer gaat dus de schaar in zn manen). nouja daarna lekker nara huis en ik had 167 punten. dus wel netjes heleboel 6 en 7, 1 5 en 1 8 dus t was lekker eentonig.
maarja ben wel trots op scottje. wantja zonder hem had ik helemaal niet meegedaan (en was ikd us verplicht omd e hele dag bij die bokkers te lopen aaaaargh)

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 21:55

je hebt heel netjes gereden hoor Marjolein en volgend jaar gewoon de galop er ook bij.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 21:58

Ja Marjolein het zag er heel netjes uit *LOL*
Goed hoor dat je 2e bent geworden, we zijn trots op je Knipoog

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 21:59

Ja, goed gedaan hoor, Marjolein
(nu stop ik hoor) Knipoog

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:03

Ging hardstikke goed hoor Marjolein!! Ik heb je ook een paar x op de foto staan (weet nog niet of ze gelukt zijn) dus die krijg je dan nog wel te zien! Gefelicibokt met je 2e prijs!! Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:19

Toppie hoor Marjolein.

En volgend jaar gewoon een B proef want je kan het makkelijk. En je hebt nog een jaar om te oefenen dus dat moet lukken Haha!

Ben wel ff benieuwd naar de punten Verward.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-09-15 22:21 ]</font>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:30

Je ging idd heel goed en je zag een hoop ontspanning opkomen toen er gezegd werd dat 't goed ging, er kwam zelfs een Haha! op je gezicht!

Nee echt, 't zag er goed uit en volgend jaar idd gewoon een B-proef, lukt je makkelijk.

Enne Maaike dumpen we volgende keer gewoon op 't paard en binden d'r vast, dan moet ze wel *LOL*

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 22:35

Citaat:
Op 2001-09-15 22:30, schreef Mayo:
en je zag een hoop ontspanning opkomen toen er gezegd werd dat 't goed ging, er kwam zelfs een Haha! op je gezicht!

Enne Maaike dumpen we volgende keer gewoon op 't paard en binden d'r vast, dan moet ze wel *LOL*


hihi ja moest gewoon ff lachen om al die aanmoedigingen viel me reuse mee dacht eigenlijk aan een stuk of 20 monstertjes rond mn ring die allemaal met paraplu's stonden te wapperen.
volgend jara idd een B proef tenminste daar ga ik vanuit. ligt eraan hoe ailin ervoor staat wantja heb belooft dat ailin mee zou doen. (ja dus ik ook)
en tovi binden we gewoon vast. dan kan ze niet vallen en dna rijd ze gewoon gezellig mee.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:53

ach tovi is gewoon een zwijntje ff rollen in de bagger... tja niet opgevoed he dan gaan ze overal maar op de grond liggen om te pitten 't leek wel een zwerver enne gefeliciteerd met je prijs joh! ik heb niet alles gezien van je proef moest namelijk steeds wegrennen voor enge bart die mij op de foto wou zetten haha snel mijn gijle jas weer aangedaan gnagna dan kan ik niet echt opd e foto die geeft licht heb je een heel wazige vlek