14-8 (Ef)Bokteling meeting:orde op zaken stellen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

14-8 (Ef)Bokteling meeting:orde op zaken stellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 19:42

Owkee, ik heb even het een en ander uitgezocht en open dus dit topic om de orde even op zaken te stellen wat betreft de efteling meeting 14 augustus...

Mensen die zeker mee gaan:

Auk
Liberty
Margon
Pauline
Wjerdo
Dennis v m
Eszelon4ever
Colga
Kadance
Machie
Assie
Shiloh
Fleury
Elke

Mensen die misschien mee gaan

Miep
(van de rest weet ik niks)

Sta je er niet bij zet het eventjes duidelijk hieronder!!!

In de efteling kunnen we misschien ook nog even meeten met Meavey en Attack, want die zijn er die dag ook

Afspraken rond de ontmoeting
Ik stel voor dat we tussen 9:45 en 10:00 bij links van de ingang afspreken. Misschien als er iemand is met een bokt petje even meenemen dan is de groep makkelijk te herkennen. De eindtijd moeten we in dit topic even overhebben maar maakt mij vrij weinig uit!


Feiten rond openbaar vervoer!

Ik heb hier een overzichtje van het openbaar vervoer met de bus naar de efteling vanuit tilburg en shertogenbosch hoe je in die steden op de juiste tijd komt moet je zelf even uitzoeken. Deze bussen gaan rechtstreeks vanuit de stad naar de efteling je word dus voor de ingang afgezet.

*Tilburg naar efteling (vertrek - aankomst)
tilburg: 09:22
kaatsheuvel (efteling): 09:42

Kaatsheuvel: vanaf 17:00 elk half uur tot 22:00
Tilburg: 20 minuten later

*s'Hertogenbosch naar efteling (vertrek - aankomst)
s'Hertogenbosch: 09:25 (gaat via land van ooit)
Kaatsheuvel (efteling): 09:55

Kaatsheuvel: vanaf 16:45 elk half uur tot 21:45
s'Hertogenbosch: 30 minuten later.

Info over de buskaartjes
Buskaartjes
Voor de Eftelingbussen zijn speciale kaartjes te koop. U koopt de kaartjes bij de BBA Vervoerwinkel op het Stationsplein in 's-Hertogenbosch en bij het BBA kaartverkooppunt op het voorplein van het NS station in Tilburg.
U kunt hier ook Efteling entreebewijzen kopen.

Tilburg efteling RETOUR!:
Vol tarief: 4 euro
Reductie: 2,5 euro

s'Hertogenbosch efteling RETOUR!:
Vol tarief: 5,6 euro
Reductie: 3,5 euro


Efteling prijs

hier kom ik niet helemaal uit, als andere daar mee zouden kunnen helpen...



Groetjes Ingrid

[edit] Wil iedereen die meegaat het volgende in een berichtje antwoorden, gewoon even tekst kopieren in een reactie en beantwoorden

Boktnaam:
Echtenaam:
Ik heb aanhang: Ja of Nee zo ja uitleg!!!
Ik kom met het volgende vervoer:
Ik heb al een kaartje: Ja of Nee zo ja uitleg!!

Ik heb nog hulp van andere bokkers nodig namelijk:

Het zou handig zijn als iedereen een reactie kan plaatsen met ALLEEN deze tekst, wil je nog meer zeggen even in een andere reactie. Ik weet dat dit de eigenlijke regels van bokt overtreed, maar zo blijft het een beetje overzichtelijk want dan hoef je niet tussen kilometers tekst door te gaan zoeken. Heb je dit gedaan, ga ik er vanuit dat je dus bevestigd hebt dat je mee gaat!
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 03-08-03 20:36, in het totaal 2 keer bewerkt

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 20:18

Ja ja, en laten we de bob op het einde van de dag ergens doen! dan is het daar en STUK rustiger!

Ook wil ik even mijn collegas gedag zeggen bij het valies.. het maakt me eigenlijk weinig uit waar we allemaal heen gaan, wil alleen wel even langs het valies...

En ik wil even langs de efteldingen bij de ingang! want ik heb een paar leuke dingen gezien, zoals KEI leuke pantoffels, die ik graag wil kopen, en bij de efteldingen heb ik 20 % korting...

greets!

ow ja, ik denk dat groeps korting te ingewikkeld is om te regelen... misschien is het beter om gewoon ieder or zich te laten betalen, want er zullen er ook vast een paar zijn die korting hebben via de albertheijn...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 20:46

Wil iederen even goed opletten op wat ik er op het einde nog met edit heb bijgezet!!!

Boktnaam: Shiloh
Echtenaam: Ingrid
Ik heb aanhang: Ik ga met fleury, verder niemand
Ik kom met het volgende vervoer: Met auto als iemand ons op kan pikken, anders met bus (vanuit tilburg)
Ik heb al een kaartje: Ik werk bij de efteling en kan met mijn personeelspas dus gratis binnen

Ik heb nog hulp van andere bokkers nodig namelijk:
Als iemand fleury en mij bij mij thuis in Tilburg met de auto kan oppikken zou dat heel fijn zijn.. (laat even weten in dit topic en anders per pb) aan het einde van de dag zou het ook fijn zijn als ik bij mijn eigen huis afgezet kan worden en fleur bij haar huis in goirle word dit te ingewikkeld dan kunnen we ook wel met de bus. Maar met de auto zou dus fijn zijn.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 20:31

INkie schreef:
Echtenaam: Ingrid


OW GOD!!! Dit gaat verwarrend worden Tong uitsteken:P:P Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 21:32

hee annetje gezellig als jullie mee gaan!!! leuk hoor! maar op bagage passen heeft weinig zin, want je mag niet op het perron blijven staan, en bij alle achtbanen behalve de python moet de bagage gewoon mee!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 20:55

tja ik stel gewoon voor tot het einde, maar mensen die van ver komen kan ik best van voorstellen dat ze graag iets eerder willen gaan. Wat mij betreft gewoon tot 9 uur dus! die dag is om voordat je het weet hoor!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 19:18

JAAAAAA super dat jullie, anne karen en irma ook mee gaan! ECHT SUPER!!!


Dennis v m schreef:
Waarom is de organisatie op eens overgenomen en waarom zijn er afspraken gemaakt over de tijd dat we daar zijn?? Wij moeten namelijk super vroeg weg hier als we om kwart voor 10 al daar moeten zijn. Ik ben Lara aan het proberen te bereiken of we met haar mee kunnen rijden. Als dat gaat spreek ik met haar wel effe wat af van tijd en als wij er niet om kwart voor 10 zijn, dan hebben we pech.



Hey dennis sorry Ach gut.... ik wist niet dat je op vakantie was, en ik vond het wel erg close to date worden... Bovendien was ik zowiezo al het een en ander over openbaar vervoer gaan uitzoeken, ik had tijd, en had ERG veel behoefte aan orde... want het was allemaal zo onduidelijk geworden.
Nogmaals sorry als je het vervelend vond, voor mijn gevoel heb ik ook niet echt de organisatie op me genomen, maar heb eventjes wat dingetjes op een rijtje gezet zeg maar Haha!... maar wat mij betreft heb jij de volledige organisatie in handen hoor Haha!

Over de tijd? Tja iemand vroeg hoe laat spreken we af, en toen had ik gewoon een voorstel gedaan, en voor ik het wist was dat voorstel een feit... ook wat dat betreft sorry!

Kun je me vergeven Ach gut

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 20:09

Opzich vind ik het een goede tijd, maar eigenlijk maakt het me weinig uit hoor Lachen

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 21:06

Half 8... och das niks, fleury en ik gaan er om half 6 al uit Tong uitsteken

Ik doe namelijk een krantenwijk, en ik werk dus bij de efteling en dus mag ik gratis binnen Knipoog Nu heb ik ook een kortingsbon van 5 euro, en nu dacht ik, dan betaal ik de helft van fleurs kaartje, op de voorwaarde dat ze mij sochtends helpt met de kranten Knipoog

was er nog iemand die zich bereid voelt om fleury en mij, bij mijn huis in tilburg (reeshof) met de auto op te pikken, en fleury savonds bij haar huis in goirle af zou willen zetten, en mij bij mijn huis in de reeshof (tilburg dus) zou echt super zijn!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 05:53

hoi lara, ja fleur had me erover gebeld Lachen dat zou in ieder geval erg fijn zijn Lachen

Ik hoor het nog, en regel het maar met fleur Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 11:07

ok Lachen

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 12:15

owkee, ik moet nu gaan werken, ik zal vanavond en anders morgen iedereen een pb sturen met het nummer van dennis...

Ik stel voor dat er de dag van tevoren gewoon een lijst word gemaakt met alle namen, en dat we dan kunnen controleren of ook echt iedereen er is..

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 07:48

ja en twee keer ingrid Knipoog en ach fleur, dat valt best mee!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 18:15

Ik zat te denken om een bord te maken met daarop www.bokt.nl Haha! want het leek me leuk om dat bord bijvoorbeeld in een atractie bij de foto op te houden... leek me leuk...

Maar uhm... ik heb het nummer van dennis in principe is dat het "centrale"nummer, ik zet de mijne er ook bij, dan zijn er altijd voor de zekerheid twee nummers....

Ik ga jullie nu pben, als je je pb'tje nog niet gehad hebt, dan ligt het internet er hier weer af, ik heb erg veel problemen met de verbinding, bij @home zijn er problemen met de warmte of zoiets Verward Maar goed, pb'tjes komen eraan Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 18:20

Ow ja, ik stel eigenlijk voor om een beetje uit de drukte te gaan staan. want het kan best wel eens druk zijn bij dat bord.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 18:33

dat lijkt me niet zo handig, stel iemand heeft probleem met zijn kaartje dan kunnen de andere diegene niet meer helpen omdat we niet meer naar buiten kunnen. het beste lijkt mij voor dat we naar binnen gaan met zijn allen, als iedereen compleet is...

Die foto bij de bank kunnen we altijd nog maken Knipoog

En alle pb's zijn verstuurd Haha! OK dan!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 18:39

uhm, aan de linkerkant van de ingang is een pad naar de ingang van de dierenkennel, misschien kunnen we aan het begin van dat pad verzamelen, die kennel is zo'n wit gebouw, waar heel groot bovenstaat... KENNEL (geloof ik Haha! )

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 19:27

ikke neem mijn digi wel mee... en mijn tasje ook, want daar zitten al mijn eftelingpins aan Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 19:27

ikke neem mijn digi wel mee... en mijn tasje ook, want daar zitten al mijn eftelingpins aan Haha! maar ik houd hem wel ten alle tijde bij me... neem ook een riem mee zodat ik zeker weet dat hij goed vast zit!

Ook neem ik een speciaal plastic tasje mee die ik er dan omheen kan doen als we in de buurt van water komen Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 12-08-03 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 22:41

Nou uhm, ik heb een tasje, en ik houd dat tasje ALTIJD om, en dan doe ik dat tasje ook nog aan mijn riem ... en uhm... anders kan ik geen foto's maken, en met gewone camera is te duur, en teveel werk want dan moet ik alles in gaan scannen... en uhm.... ik zorg voor een plastic tasje dat die niet nat kan worden.. en uhm... IK DOE HEM NOOOOIT AF ik leen hem NOOOOOOOIT uit Tong uitsteken zoiets?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 16:00

nee na lare niemand meer...

Om nog een keer ECHT PRECIES TE ZIJN....

Aan de linkerkant van het gebouw van de ingang, is een wit gebouw, daar staat kennel, of dierenkennel zoiets dergelijks op, het is echt heel makkelijk te herkennen, kun je het niet vinden dan kun je altijd aan een van de efteling medewerkers vragen waar de dierenkennel is Haha!

Daar verzamelen we... Ik heb wel zin om zo'n bord te maken, maar dan doe ik er gewoon 1 van karton die dubbelgevouwen gewoon in mijn tas past.. heb ik gelijk een rugsteuntje voor mijn tas en gaat niet alles in mijn rug prikken..

Ik weet nog niet wat ik aan doe hoor Haha! zie ik morgen wel.. fleury komt vanavond al Haha! heb er echies zin in Haha!


Ik stel voor dat als we iemand missen en diegene laat niks van zich horen dat we tot half 11 wachten en dan gaan we naar binnen vind ik. Want straks staan we uren te wachten op iemand di eniet komt opdagen Verward daar heb ik geen zin in hoor! Wil je dit voorkomen BELLEN DUS?:D wat vinden jullie van dit voorstel?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 19:06

ow ja hoor! daar houd ik hem ook om, ik ga hem daar een beetje op het perron achterlaten.. ik vertrouw mijn collegá's maar dat doeik niet!

maar hij kan OOK aan mijn broeksriem, als we met de manege naar de bossen gaan, dan neem ik hem ook gewoon mee, ik ga hem een beetje op de manege achterlaten Verward

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 21:09

ons bokt bord is af.. fleury zit hier nu naast mij. In eerste instantie was het plan met verf, maar die verf was al 3 jaar over datum, en helemaal beschimmeld Misselijk bovendien hadden we geen kwasten, dus is het gewoon met papier geplakt Knipoog

Foto's zijn gemaakt die zet ik zo bij lol met je knol...

Groetjes Ingrid + Fleury

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 21:34


"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 23:37

he idd erg jammer, maar niks aan te doen, wel netjes inderdaad dat ze afbeld... Moesten wij niet in bed liggen en over 4 en een half uur weer op staan voor de krantenwijk? ik geloof het wel Verward maar goed, wij zullen morgen vast wel ERG slaperig zijn! Gaaaap

TRUSTE! tot straks.. (niet meer tot morgen, het is al morgen Knipoog )

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 4 bezoekers