nog een keer naar de Time-Out!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 15:40

Ik ga als het goed is de 26ste. Als er de 20ste veel (leuke) bokkers komen dan vier ik daar mijn verjaardag. Anders blijf ik thuis om daar mijn eigen feestje te bouwen. Overigens hebben we een disco thuis, dus misschien een idee om ook eens een echte boktparty te houden!!



HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 17:54

Renske20 schreef:
oke! dan gaan we de 13e naar de time-out(machie mike youngster, ik en wie er nog meer mee willen)

de 20e een bokt verjaardagsparty bij GribaldiFAN en de 26e naar de hardstyle party in de time out!

klinkt helemaal goed!!!


Moeten we natuurlijk wel eerst kijken of er mensen zouden kunnen komen op die datum.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:30

Het liefste bij mij thuis, dan raak je elkaar niet kwijt Knipoog en we hebben er een hele leuke gelegenheid voor. We hebben een gedeelte van onze hooizolder verbouwd tot een soort van disco. met een bar etc en muziek installatie, dansblokken, discoverlichting (ook blacklight) en gezellige zithoekjes. Er zijn al enkele bokkers bij ons in de disco geweest en je kan het er erg gezellig maken!. Er passen zoiezo al zeker 40 mensen in. Dus als je nog bokkers weet Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:36

Renske20 schreef:
maak maar een topic! waar woon je ergens?o in haps zie ik, is een stukje verder dan de time out maar dat moet wel lukken als ik vervoer heb!

is minuutjes van time out. En ca. 4 minuten van de afrit A 73 in haps. Dus heel makkelijk bereikbaar via de snelweg. Overigens wonen wij vrij dicht de in de buurt van Nijmegen.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:54

Renske20 schreef:
nijmegen is wel een eindje bij hoogeloon vandaan, maar ja maakt niet uit voor een gezellige avond wil ik best een stukje verder weg gaan!

maak je dan ff een topic voor de 20e bij jou thuis?

Zal ik zo ff doen. Oja mocht het heel ver zijn dan kun je gewoon blijven slapen hoor! We hebben plek zat!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 19:04



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers