op naar Boktmeeting met Maarten

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 11:57

Nog 5 minuutjes en dan zit mijn werk er voor vandaag op. Hoewel, werk... heb eigenlijk alleen maar zitten Bokken, vooral op het Amerika-forum.

Maar nu ga ik op weg naar mijn Bokt-meeting met Maarten. Z'n nieuwe hok in Wageningen bekijken, en hij gaat voor mij (en nog tig huisgenoten) lasagne maken, zegt-ie. Ben benieuwd, verslag volgt.

En o ja, Maarten heeft dus onbeperkt internet via de universiteit. Straks dus ff lekker misbruik van maken. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 14:01

Zo, ben gearriveerd in Wageningen, eerst nog 3x fout gereden want ik dacht dat ik wel binnendoor kon. Niet dus: 'stiltegebieden' waar je met de auto niet mag komen Haha! . Reed dus ook nog die grote flat voorbij maar ik ben er nu. Ook hier staan overal tv's aan en ik ben de discussies op Bokt alweer aan het volgen. Heeeeeeerlijk, onbeperkt internet Lachen .

Maareh... Maarten woont hier leuk hoor! Lachen

En als voorproefje op Artis - en om in stijl te blijven natuurlijk - heb ik een bananenplantje voor 'm gekocht, bij de Ikea. Tja, waarom zou ik anders naar de Ikea gaan> Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 17:08

Ben ik weer! Maarten staat te koken, ik hoefde niet te helpen, mocht gaan bokken. Haha!

Net op kraamvisite geweest bij een oud-studiegenootje dat heel toevallig bij Maarten om de hoek woont. Heel lief dochtertje en heel leuk huis (5 kamers, dus berekend op dat grote gezin dat ze willen Lachen ), maar ik denk dat ik de kinderen nog maar ff op de lange baan schuif...

Anyway, we gaan zo eten en nee Prisca, er zit geen banaan door de lasagne... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 20:19

OK, de lasagne is op nu. Was errug lekker! Tot nu toe dacht ik dat ik de enige was die altijd een compleet groentepakket door de saus deed, maar Maarten blijkt dat ook te doen Lachen .

Ehmmm... eigenlijk mag ik dit niet vertellen maar ik doe het lekker toch: Maarten, volgende keer de ovenschaal invetten en NIET meer onderin de oven plaatsen... Tsss... gasoven... Haha! Maar ondanks dat hebben we er met 8 man/vrouw toch erg lekker van gegeten!

Plannen voor vanavond? Bokken... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 20:31

Citaat:
Op 2001-09-12 21:23, schreef Paulien:
dan nemen we allemaal een bananenplantje voor je mee!!!!!!!!!!!!


*grin*

(oeps, oneliner Haha! )

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers