Terug van boktponykamp!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Terug van boktponykamp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 17:26

Ik ben net terug van boktponykamp bij Sintels, velen zijn nog onderweg volgens mij.. maar hier alvast mijn verslagje:
Zondag aangekomen, want ik deed mee met de onderlinge wedstrijd. Eerst even wat bokkers gemeet en daarna Mazzel opgezadeld en los gereden. De wedstrijd ging ontzettend slecht; in de proef was ik zowel het stuur als de rem kwijt Schijnheilig met als resultaat 149 punten. Daarna m'n 2e proef; dat ging gelukkig een stukje beter, en daarbij dat ik 158 punten.

Maandag kwamen de anderen (niet-bokkers) en waren we met een gezellige grote groep.
Leon (snowdon) kam dinsdag (toch?) nog even langs en toen moest ie ook even op Mazzel rijden hij heeft er niet zolang op gezeten maar het ging volgens mij best goed!
Ook heeft Martha (confetti) op Mazzel gereden en ook Linda (Liberty) en Linda vond het ook wel een fijne pony.
Ik heb in deze week echt enorm veel bij geleerd, en Mazzel loopt stukken beter dan in de begin van de week Cool
De bokkers hebben het over maar 1 onderwerp gehad, maar daar was bokt al van op de hoogte geloof ik *LOL*

Verder nog weesten mini-golfen in Belgie, ik was laatste Bloos! en daarna in de huifkar in de omgeving gereden.
Gisteren nog bonte avond gehad, was ontzettend leuk.. vooral Kim (No nonsens) Tong uitsteken
Foto's volgend uiteraard nog!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront



Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 20:02

Jaah volgend jaar met allemaal bokkers
Ik vond het echt kei-gezellig.. ook die spelltjes met die shet enzo..
Alleen liet ik op ene gegeven moment mereltje een beetje hard vallen Bloos! Sorry! Scheve mond

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 20:32

Ik heb van Linda 1 foto toegestuurd gekregen;
Afbeelding

Istie niet stoer?! Cool

Voor het ponykamp twijfelde ik enorm of ik niet te groot was, en of ik hem moest verkopen..
Maar nu weet ik het zeker; Hij blijft!
Ik heb echt enorm veel geleerd en Mazzel volgens mij ook!
Laatst bijgewerkt door Kytha op 01-08-03 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers