Wie komt ons meeten; strandrit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Wie komt ons meeten; strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 23:38

Onverwacht in augustus staat Kevin op stal. (Zie topic: [VvdD] Helaas, helaas. Kevin gaat van het land. )

Ik wil deze maand fijn longeren en (rustige) strandritten maken om conditie op te bouwen. Nu zijn de meeste van mn vaste rijmaatjes op vakantie of hun paard staat op het land (en ze rijden elders). Ik vind het altijd wel gezellig om met een groepje te rijden.

De laatste tijd zijn er op Bokt redelijk wat topics ontstaan over strandritten. Mensen die voor de eerste keer met hun paard naar het strand gaan willen over het algemeen liever niet met een te grote groep. Niet racen, rustig laten wennen aan de ruimte en het water, noem maar op.

Een en een is dus snel opgeteld Haha! .

Wie komt er dus komende tijd gezellig met mij op het strand rijden? Wij (paard en ruiter) zijn strandmak en lief voor anderen Haha! .

Wij passen ons aan alle wensen aan:
- lekkere vlotte rit
- rustig stap/draf ritje
- paard laten wennen aan water
- stukje door duin (mits niet te warm weer)
- stukje racen (mits niet te warm, afnemend tij, Kev weer op conditie)
etc. etc. etc. etc.

Ik wil er geen grote Bokt strandritmeeting van maken, maar gewoon af en toe met een of meerdere paarden een uurtje (of twee) naar het strand (langere ritten kunnen ook, maar dan kan dat beter in het najaar).



Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 10:03

Hoi Irish, mijn strand is in Katwijk Lachen.

Ninaka, halverwege meeten bij Meeuwenoord of in de buurt van de golfbaan lijkt me een goed plan Lachen. Dat word dan wel najaar aangezien ik nu niet te paard voor Noordwijk langs mag .
Ik kan in de zomer wel vrij uitgebreid richting Wassenaar rijden en daar ook de duinen in.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 13:06

Is goed, ik hoor wel wanneer jullie willen komen Lachen.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 12:53

Je bent welkom hoor Lachen. En wat dat paard betreft regelen we wel wat Knipoog.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 16:00

Is goed hoor. Jij kan best wel iets pittigers hebben dan Fonzemans Tong uitsteken. Een uurtje alleen met ons is altijd mogelijk Lachen.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 16:08

Met hittegolf is het niet fijn rijden ja Tong uitsteken. We kunnen een beetje rekening met het getij houden (laag water is fijner Lachen ). Stuur maar een PB-tje Lachen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers