Verslag BBQ!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 23:19

Nadat Wendy om onbekende redenen niet was komen opdagen en Lonneke en ik wat heen en weer gepbt hadden, ben ik door Paulien van het Centraal station opgehaald, bedankt Paulien! Lachen

Toen ik eindelijk bij Lonneke was, was het inmiddels al 18:30 en we hadden om 16:00 afgesproken, ken je nagaan hoe een honger we allemaal hadden!

Toen de bq warm stond te worden zijn we nog even wat paarden gaan bekijken. Wat is Amber mooi!! Kwijl Maar wel een die alle aandacht opeist Knipoog

Ondertussen was de bq warm genoeg dus we konden aanvallen!! Party!! Lonneke had vanalles en nog wat in huis gehaald, was erg lekker allemaal Vork

Nadat iedereen genoeg gegeten had ging Pepper (man van Stef) zijn gitaar tevoorschijn halen en hebben we nog wat gezongen en vooral gelachen *LOL*

Toen iedereen klaar was met eten en gezellig zat te kletsen of aan het meezingen was, ging ik nog even mee met Lonneke om Tornado (afkort torretje) te bekijken. Wat een scheet van een beestje is dat zeg!! Lovers zo ontzettend lief vooral voor een hengstje echt een superbeestje!!

Daarna was het wel zo'n beetje afgelopen en heeft Billy mij thuisgebracht. Was heel lief van der want we deden er nogal lang over, want ik ben ik ben een ster in verdwalen, zelfs vlakbij huis weet ik de weg niet Bloos 0:)

Ik heb toch nog wat foto's van de bq die zet ik in het itp forum.

_________________
<FONT COLOR="deepgreen">
Shadow is voor de wagen geweest! </FONT COLOR="deepgreen">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-09-09 09:03 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers