Boktmeeting met Maarten!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 17:30

Vandaag heb ik dus een boktmeeting met Maarten en ik zit nu even te bokken terwijl hij staat te koken! Heb ik dat goed voor elkaar of niet? Knipoog

Neehoor, ik mocht niet mee helpen, en moest gaan relaxen, nou dan ga ik dus bokken! *LOL*

Ik zal even vertellen wat we tot nu toe vandaag hebben gedaan (pfff de tijd gaat echt veel te snel!). Maarten was hier om kwart voor 12 en toen was ik bijna klaar met de afwas... Haha!
En hij heeft nog even meegeholpen de laatste dingen af te drogen.

Toen zijn we foto's gaan kijken en waren we opeens 2 uur verder ofzo. En nog heeft ie lang niet alles gezien, maar dat komt vanavond wel. Maarten wist niet wat hij zag bij sommige foto's, he Maarten?? Haha!
Ik plak dus echt de meest vreemde dingen in! *LOL*

Toen zijn we naar de Welkoop geweest en daarna naar de fouragehandelaar voor rapsodie en voer voor de paarden. We gingen met Maarten z'n auto, want die is lekker groot en daar past meer in dan in de mijne. Ik zei dat ik 3 pakken rapsodie wilde, komt de eigenaar van de fouragehandelaar aan met een heftruck met iets van 10 pakken. Ik schrok me rot, maar gelukkig bleek dat hij de rest erop liet liggen, hij moest erg lachen om mijn geschrokken gezicht! Haha!
Volgende keer komt hij er een zooitje op stal brengen, dat scheelt weer heen en weer rijden naar Stompetoren. Cool

Toen naar de paarden, we hebben 3 boxen gemest en zijn toen naar de videotheek gegaan. Eigenlijk wilde we naar de bioscoop, naar Bridget Jones Diary, maar die draait alleen om 18.30 en dat is precies een tijd dat je wilt eten, paarden doen etc. Dus dat zou echt niet gaan lukken. Helaas... Verdrietig
Maar we hebben nu What lies beneath gehuurd en vanavond konden we ook nog Costa ophalen. Maarten heeft gelukkig zijn video mee, want die van mij is stuk. En we hebben nog genoeg films te bekijken, bijvoorbeeld van de paarden!

Daarna heb ik Maarten even Purmereutel City laten zien (Koemarkt Haha! ) en hebben we een milkshake gehaald. Toen naar de AH. Maarten keek zijn ogen uit geloof ik, en had nog nooit zo'n grote AH gezien! *LOL*
We hebben heel wat lekkere dingetjes gehaald en nu is Maarten dus aan het koken. Mmmm ik heb nu al honger Vork

Haha, Maarten is nu zeer verbaasd over mijn enorme voorraad soep. Haha!
Als er oorlog uitbreekt kan ik daar zeker een jaar van leven. *LOL*

Straks volgt er ongetwijfeld meer over deze boktmeeting, want we zijn pas op de helft ofzo. Als het nou een beetje redelijk weer is, kan ik straks ook nog even de paarden behoorlijk rijden!

Zo, ik krijg nu een voorgerecht voor de computer. Is dat luxe of niet?? Cool

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl



Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 22:18

Oh, Maarten vertelt me net dat hij voor heel bokt wil gaan koken! Haha! Knipoog

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 22:54

He Jurga, kunnen we hem niet delen?

Komt ie de ene week voor jou koken en de andere week voor mij... Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 12:14

Ooooh wat gemeen!! Verdrietig

Hoe is het eigenlijk gegaan?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 15:08

Ja dit is hartstikke ontopic.. Haha!

Je zit er nu aan vast Maarten! Dus binnenkort een boktmeeting bij jou thuis? *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers