tinkerkeuring Houten, 16 augustus

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:48

Ik zit de hele dag op het secretariaat. Kom gezellig langs


Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:21

Pellie schreef:
oh je was hier al roos Bloos

het zou handig zijn als we wat tijden van bekende bokkers wisten, dan konden we daaromheen meeten bij een stand ofzo.


Begin volgende week heeft iedereen de catalogus en kunnen ze zelf de tijden hier neerzetten.

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 23:25

Esme_27 schreef:
Jawel de Esme Clan komt ook!!
Maddox heeft sinds afgelopen weekend een halster om! Haha!:D Ik ben trots!
Verder is ze nog steeds een stuiterend ongeleid projectiel, maar ach we wagen het er maar op!! Leon komt me gelukkig helpen, dus ik maak me geen zorgen!

We zijn om 12:15 aan de beurt, dus nogal vroeg! Aangezien de rest allemaal pas in de middag moet vind ik dat iedereen maar moet komen kijken bij ons! whahahahahha
We zijn het een na jongste veulen aanwezig! Maddox is van 09/07 en er is ook nog een hengstveulen van 13/07
Ik begin al aardig zenuwachtig te worden, niet over de uitslag maar meer over Maddox en hoe ze zich gaat gedragen! Dus zien jullie een nogal wild, helemaal bruin veulen met grote witte bles rondrennen op de keuring, graag retourneren aan mij aub Haha!

even over de stallen: ik had een paar weken terug al gebeld voor een stal en die vrouw zei dat ik niet hoefde te bespreken omdat ze zoveel stallen vrij hadden. Maar nu begin ik te twijfelen! Hebben jullie hetzelfde antwoord gehad?


Zover ik weet zijn alle boxen volgeboekt. Wij moesten het via het stamboek doen, maar op de mangege is het langs elkaar gegaan en die hebben ook boxen besproken. Ik had volgens mij die van jou aan Angeli doorgegeven. Zal haar wel mailen of dat zo was. dan mail ik je wel.

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 23:29

Shayla schreef:
Zelf wil ik tussen 7 uur en half 8 vertrekken , het is vanaf hier zo'n 3 kwartier rijden. Uiterlijk 9 uur wil ik daar zijn , omdat Shay dan ook nog even rustig kan staan voordat de veearts gaat keuren (10.21 uur) En ik wil Jigger nu ook wel eens zien !
Ik heb trouwens een T-shirt van Shay. Ook aantrekken misschien ? Goed idee , peeky !

's ochtends er vroeg uit , om de laatse poets / wasbeurt te doen !
En ik moet ook nog m'n kleine helpertje ophalen. M'n "buurmeisje" gaat mee. Sins kort helemaal gek van Tinkers. D'r ouders hebben een bloemisterij en een groente tuin. Shay kreeg dus vorige keer een paar penen van d'r . Ingepakt in een bloemenpapiertje met een kaartje er aan. "Voor Shayla , van Bo " Hartjes en al erbij getekend ! Lovers Lief he ?

Hoe weet je trouwens in welke ring je moet lopen Verward , kan er niets over vinden in m'n boekje !


Rubriek 1 t/m 12 in ring 1 en de rest in ring 2. Staat boven rubriek 14 ring 2

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 22:22

Chubby schreef:
Hey Mariel,

weet jij misschien of honden ook welkom zijn zaterdag? En is het mogelijk -ook als je geen box hebt gehuurd- om nog even de staart te wassen daar Knipoog ?
Of kan ik voor deze vragen beter Zilfia's Hoeve zelf bellen?

Groetjes,
Jacqueline


Daar kan je beter de manege over bellen. Nummer staat in de catalogus.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers