Tyrza clinic bij Sjuimpje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Tyrza clinic bij Sjuimpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 20:08

Met deze hitte hebben een aantal ruiters toch de moed gevonden om mee te rijden in de Tyrza clinic bij Sjuimpje. Ondanks alles weer een geslaagde dag.
De erste groep was Mayo en nog iemand. helaas geen foto van kunnen maken. maar wel dit plaatje geschoten. Mike op Kashmiet van Mayo
Afbeelding

De 2de groep was Sjuimpje met haar charmante en heel mooi wordende hengst en Belker met het kleine opdondertje Gwenn. Een groepje met 3 jarigen dus.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De 3de groep bestond uit Katja met haar nieuwe aanwinst en Volcano met haar mooie palomino Welsh K. Let vooral op het hoofdstel van Volcano.
Afbeelding
Afbeelding

Tyrza ook nog in beeld. Knap van Tyrza met deze hitte 4 uur achter elkaar te staan en les te geven.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en zijn mooie koppie.
Afbeelding

Toch nog een leuke foto waar Laui helemaal op staat.
Bij deze
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Belker op 19-07-03 20:19, in het totaal 2 keer bewerkt

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:11

Ik kwam bij de tweede groep aan, en het paard van Katja is idd erg mooi, wat een beauty zeg..:J
Laui reed toch ook in deze les mee??

p.s. Sjuim, nu ik beter kijk, lijkt het toch meer op babyblauw dan op ijsblauw.. Knipoog

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 20:14

Klopt, maar ik kan haar niet terugvinden. Ik moet ook nog mijn dank uitspreken aan Lovely, voor he tmaken van bijna alle foto's. Er zitten een paar hele leuke tussen. Dank je wel dus, ook nog voor je broek en het bandageren.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:18

Mooie foto's .

Die derde foto is erg leuk. Alle deelnemers van die groep + Tyrza erop. Gwenn is idd een hele leuke pony. Mooi hoofdje Haha!.

(Mike te paard? Zien we hem volgend jaar als deelnemer in een clinic? Tong uitsteken )
Laatst bijgewerkt door Apple op 19-07-03 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:19

Het is Kasmier en niet Kashmiet *LOL*

Maar Mike heeft ook nog best wat pics geschoten van mij en nog een paar andere mensjes, dus die zal ook geheid wat plaatsen denk ik Haha!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 20:21

Typefoutje, komt er van als je alles tegelijkertijd doet. Sukkeltaresse he Haha!
Laatst bijgewerkt door Belker op 19-07-03 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:25

Hihihi!! Nou vooruit dan maar weer, je bent vergeven Tong uitsteken

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:04

Ik vond het een super geslaagde dag!
De 2e groep was ook erg leuk om in te rijden, met 2 driejarige bruinen bij elkaar Haha! De mijne staat dat IJSBLAUW best mooi! Jammer dat er niet meer foto's van hem zijn, wellicht dat ik dan toch maar een keer van jouw aanbod gebruik moet maken Belker Cheese! Vriendjes zijn?
Maar voorlopig heb je je handen wel vol aan je projectje Fryslân! OK dan! Cool

Ik ga nu eens kijken wat er op mijn digi voor leuks staat van het laatste groepje, de 2 Zeppen.
(Ook al een themagroepje! Party!! )

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 21:13

Er zijn er best meer dan moet ik even knippen en plakken om jou met je mooie man naar voren te halen. PB je email maar en ik stuur wel wat

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:14

Mooie foto's hoor!! Mooie achtergrond ook altijd voor foto's! Cheese!

Wat heeft dat paard van Katja een gangen Wow!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:05

Ik gok dat een heleboel foto's van mij en Joop mislukt zijn omdat mijn knol dus zijn kop niet stil kon houden (als hij er geen zin in heeft is dat standaard zijn rotgewoonte) en in de galop had hij zijn oude trucje (bokken bij het aanspringen) weer van stal gehaald. Lekker ding weer. Hij was ook megasterk, echt het dieptepunt van de afgelopen week terwijl het de weken ervoor zo onwijs goed ging.
Ik vond trouwens Triumph ook om te kwijlen hoor. 1,5 jaar geleden had ik m zien draven en toen stond ik ook al versteld van die draf... nu heb ik er even verlekkerd naar staan kijken. Al kan ik me zo voorstellen dat doorzitten erg moeilijk wordt. En idd, die van Katja was ook al zo gaaf...ach, you can't have it all he?

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:08

Oh! mooie foto's! Wie is dat gave paard met die witte bandages en die "scheve" bles?

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:11

Ja het was een super geslaagde les, we hebben met elkaar (heen en terug weg) meer dan 5 uren moeten rijden (en die arme skat de hele dag zowat in de trailer, gelukkig is die wit! met die hitte!) En helaas hadden we alleen maar belgische airco in onze auto (= de ramen open Tong uitsteken) maar dat hielp niet veel..
Maar het was het het allemaal wel waard, ik vond het heel erg geslaagd en Goldy blijkbaar ook want die deed ook super haar best.
En leuke foto's allemaal, er liepen heel wat leuke paardjes rond
En het hoofdstel dat ik heb is half western half engels Knipoog Ik wacht al een tijdje op mn kiefferhoofdstelletje wat ik besteld heb maar dat duurt nogal even. Maar het is inderdaad een leuk hoofstel (zonder de neusriem staat het nog mooier)

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:11

Laui, ik had het idee dat Joop wellicht last had van vliegen en daarom met zn hoofd schudde . Zo als publiek vond ik hem tegen het einde veel beter lopen dan in het begin (en dat bokje 'beetje teveel sprong Haha!' was eigenlijk wel grappig).
Maar goed, beste stuurlui staan aan de kant Tong uitsteken.
Leuke witte vlek heeft hij trouwens op zn kont .

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:21

Hij voelde op het eind ook veel beter aan. M.n. nadat ik hem even in contrastelling had laten lopen, dat werkt vaak wel ok, maar inmiddels lag mijn hand dus al open (3 blaren maar liefst, ik vergeet mijn handschoenen echt niet meer!). Hij zit trouwens ónder de vlekken (is eigenlijk ook stekelharig), hij heeft naast die witte vlek ook nog 2 zwarte op z'n kont. Hij had laatst ook zo'n narrige week en toen bokte hij dus aan één stuk door in de galop. En ik maar zeggen dat hij al bijna bejaard is (bijna 12) Tong uitsteken.
Idd waren het vnl de vliegen, maar als ik eenmaal goed bezig was viel het reuze mee, hij heeft gewoon van die kont-in-krib momenten waar vrijwel niets mee te beginnen valt en vandaag was hij het niet eens met mijn strategie om in die hitte te gaan rijden. Op de terugweg naar huis had hij opeens wel overal zin in, het was toen ook een flink stuk koeler gelukkig!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:32

Ik vond het ook leuk om te kijken,ondanks het lange rijden.
Ik was niet zo duidelijk aanwezig (voor de mensen die denken: huh,was jij er ook...Tong uitsteken) maar ik ben eigenlijk ziek,dus ik deed even rustig aan.Omdat ik Janke had beloofd om haar te helpen,en het me ook wel leuk leek om mee te gaan ben ik toch mee gegaan.Toch vond ik het hardstikke leuk,ik ben blij dat ik uiteindelijk toch mee ben geweest.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:49

Die paraplu was ook erg leuk. Katja's paard vond het maar niks en vertrouwde de boel voor geen cent. Voor de foto gaf dat natuurlijk wel een leuk effect. Joop liet zich toen ook van zijn beste kant zien, paraplu? Waar? Oh...

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 00:31

Apple schreef:
(Mike te paard? Zien we hem volgend jaar als deelnemer in een clinic? Tong uitsteken )


Wat denk je zelf??? Haha!

Zie je Kas niet kijken dan? 'Mijn god! Haal dat alsjeblieft van m'n rug!' Tong uitsteken

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 00:35

Ik vond het ondanks de hitte een geslaagde dag!
Eens kijken of ik genoeg noordelijke bokkers bij elkaar kan krijgen voor een clinic Lachen

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 00:37

Ik kom wel kijken dan, denk ik Haha!

Kan ik Dirk uitstappen }>

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 01:00

Hier een paar geschoten plaatjes van vandaag:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 01:05

Zooo!
Die van 2e Mayo en die van Katja zijn sjiek zeg!
De andere zijn ook erg leuk, maar deze springen er toch wel uit!

Geen foto's van mijn hengstenballetje? Scheve mond

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 01:13

Ik was teveel aan het banketstaaf en aan het koelen Haha!
Maar die andere blonde dame (naam schiet me niet te binnen Bloos) moet er voldoende geschoten hebben volgens mij!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 01:34

Naz schreef:
Ik vond het ondanks de hitte een geslaagde dag!
Eens kijken of ik genoeg noordelijke bokkers bij elkaar kan krijgen voor een clinic Lachen


Dan wil ik wel meerijden Knipoog En er zijn vast wel meer die dat willen
wel in een goede bak hoor!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 01:35

Erg leuk paard die van Katja............zeer aansprekend. Ben benieuwd hoe die beweegt.

Zie dat het weer een geslaagde dag is geweest, en dat met 30%! Heel knap dat jullie dat konden volhouden.