meeting met jacqueline.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 17:13

Jacqueline ging vandaag met mij mee naar Quinto en Crosby. ze kwam me thuis ophalen. eerst maar even bij Quinto de wei in. hij lag helemaal achterin te slapen. ze vond hem wel erg leuk *LOL* de andere paarden erbij in de wei laten zien. daarna Quinto even gepoetst. weer andere paarden laten zien en Crosby uit de wei gehaald. die heb ik even gereden en Jacqueline heeft mijn proef een keer voorgelezen.
het ging voor geen meter maar Crosby heeft dan ook bijna 2 weken vakantie gehad en alleen maar in de wei gestaan. het regende behoorlijk tijdens het rijden en we waren dus drijfnat. daarna Crosby weer in de wei gezet en de laatst koppel merries + veulens laten zien. in die koppel loopt ook ons eerste gefokte merriejaarling van Crosby. die is nu dus ruim een jaar en al ontzettend groot. en ook ons kleine kruisinkje vond ze wel leuk geloof ik Pling
(kruising tussen de shetlander en tinker)
nou toen was de dierenarts er en die keek even naar een merrie van on omdat ie ontzettend kreupel is. en gelijk ook even naar Quinto want hij heeft wat plekjes op zijn lippen. de da denkt dat ie dat gewoon stukgebeten heeft. (gelukkig maar) toen heeft de baby van de boerin nog heel even op Quinto's rug gezeten. en daarna hebben we hem weer in de wei gezet en zijn we naar huis gegaan.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 09:24

Bibi heet die jaarling. en ja das echt een joekel. nu een jaar (van mei is ze) en al bijna even groot als paps (Crosby) en die is 1.53m

tja en Quinto goed opgevoed *bloosbloos*
doordat hij zo ziek is geweest is hij veel in handen geweest. dat scheelt een heel stuk.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 15:43

heyy Sannie, kom je vrijdags dan ook ff bij mij langs hobbelen (als kim het toestaat *grin*)
kun je Quinto ook ff zien *LOL*

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 10:55

pfff niks ervan Crosby saboteren.
dnek erom hoor Kim.
ik kan Lodewijk ook saboteren.

ja marjo,
de tinkerbabies wachten tot jij een keer langskomt hobbelen.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 17:14

heyy heike, je geeft maar een gil als je wilt komen hoor. morgen ben ik nog de hele dag vrij en moet vanaf maandag weer werken, maar dat maakt niet zo heel veel uit. kan waarschijnlijk wel zo vrij nemen.




_________________
geen leven zonder een tinker!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: akerna op 2001-09-06 18:17 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 7 bezoekers