boktrit manege de Bongert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:26

Lindy schreef:
Ik vond het ook een hele gezellige rit,al wist ik niet eens van iedereen de naam. Bloos

Stappen,draven of galoperen maakte mij weinig uit,ik vond het allemaal wel best.Rinkja niet,die wilde alleen maar hard.Komt omdat ik bijna nooit met haar weg ga,en dan is zo opgefokt.Maar ja,daar went ze wel aan. Knipoog
Van de mensen zonder eigen paard kon ik het me wel voorstellen dat ze wel wat meer wilden dan stappen.Maar het was gewoon een leuke rit,en daar gaat het toch om?


idd, was een hele leuke rit, en ik snap goed dat galop met de hele groep niet verstandig was, alleen voor Mi en Rival al, bij de proefboktritjes Clown werd het al haast racen met zijn 3en!
Ik vond de rit iig leuk, zat op een lieve pony (Frodo Haha!) alleen was ie al best moe volgens mij, had al minstens 1 les gelopen dus er zat niet zoveel pit meer in Knipoog
En omdat ik meestal achteraan in de groep reed, ging Frodo vaak in galop om de rest v/d groep bij te houden, dus galop heb ik ook wel gehad hoor Haha!

En heeeeeeeel jammer dat Maaike niet mee was met de rit......Verdrietig;( daarom doen we het maar eens een keertje over he Haha! Gelukkig heb je alle bokkers wel kunnen meeten Lachen
k hoop dat je gauw weer op Mi kunt stappen Maaike Ach gut en als we allebei onze vakantie hebben gehad gaan we weer lekker met Mi en Jan (en Rival ? *LOL*) buitenrijden Pling
Laatst bijgewerkt door Marinke op 13-07-03 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Romeo Lovers


Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:17

Ja daar ben ik ook benieuwd naar Haha!

Romeo Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers