12 juli - Dagtocht Otterlo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

12 juli - Dagtocht Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 11:33

Zoals te zien is in m'n signature ga ik begin augustus de Veluwe Trail rondrijden. Daar moet natuurlijk nog even voor worden getrained, en dat doe ik in de komende maand dmv dagelijkse ritten en af en toe een dagtocht.

Op 12 juli ga ik dagtocht 5 van de Veluwe Trail rijden. Wie wil er mee? Ik start vanaf pension 'De Kleine Pol' in Otterlo. Geen paarden te huur, maar wel plaats om je trailer neer te zetten. De omgeving is echt prachtig daar, dus grijp je kans. Het pension verhuurt ook kamers, dus als je er een weekend van wil maken is het een poging waard om te kijken of je kan overnachten. (zie link in m'n profiel)

Het is een uur of 6 rijden bij elkaar, en we kunnen uitgebreid pauze houden op 'de panoramahoeve', waar een paddock is voor de paarden. Ik rijd rustig (voornamelijk stap) dus zo zwaar is het niet, maar je paard moet wel verkeersmak zijn.

Ikzelf ga hoe dan ook rijden die dag (of het moet echt dramatisch baggerweer zijn) dus het gaat hoe dan ook 'door', maar ik zou wat gezelschap wel heel erg leuk vinden.

Wie heeft er zin?

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:43

Ik heb gister in de Otterlose bossen een huifkrtocht gemaakt. Het is daar idd erg mooi!
Ik denk alleen niet dat ik vervoer kan regelen voor Stella, maar als iemand wel vervoer heeft, is dit zeker een aanrader!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 15:42

Hmmm, de Veluwe. Ik denk niet dat ik een auto kan regelen binnen een week. Zeker omdat ik zelf ook nog nooit met trailer gereden heb(maar het wel met mijn kleine bakkie mag). Helaas, ga ik het niet voor elkaar krijgen ben ik bang.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 16:32

Dennis schreef:
Hmmm, de Veluwe. Ik denk niet dat ik een auto kan regelen binnen een week. Zeker omdat ik zelf ook nog nooit met trailer gereden heb(maar het wel met mijn kleine bakkie mag). Helaas, ga ik het niet voor elkaar krijgen ben ik bang.


Toen ik naar de Dorine Dag kwam reed ik voor het eerst alleen met Rowan in de trailer. Niets aan! Het viel echt heel erg mee, ik had de weg goed uitgezocht van te voren en het ging vlekkeloos.

En als je er toch al mee mag rijden zou ik maar eens lekker gaan oefenen zonder paard erin, zo heel moeilijk is het allemaal niet.