19 juli, wie komt er naar Dronten?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:25

Maya is er misschien wel en misschien niet, ik denk t wel maar t zou ook kunnen van niet Haha! Als je op stal aankomt kan je iig Snowdon's hartedief Amanda ontmoeten *LOL*



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:10

Ik ga iig mee Haha! Dus we zijn al met z'n drieën Kinglover.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 21:54

Kinglover maak je geen zorgen, anders parkeer je King achter Amanda, mijn superkoelbloed die ook hard kan racen als t gevraagd word Haha! Jammer dat je niet kan Richtje, misschien later nog een keer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 12:08

Haha, dat dacht ik ook al, maar Leon is niet zo goed in t schatten van oppervlaktes en afstanden Haha! Hij beweert dat stal ook 200 m van bos afligt, terwijl dat 500 m is...
Kom je ook cornelie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 15:10

He jammer dat Denman en Tiko afgevallen zijn (letterlijk of figuurlijk? Knipoog ) Maar dan zijn we dus met z'n drieën, ook gezellig na ja, ikke vanachter met me verrekijkertje turend naar Leon en Roos zeker? Haha!
Enne Roos, ik eet gewoon van te voren wat brood thuis. Maar hoe lang ben je gewend om te rijden? We zijn gemiddeld toch wel een uurtje of 2 kwijt in t bos, maar dan zien we dan wel hoe het loopt en of en hoe lang er gepauzeerd wordt. En wat ga je met je lieve pappie doen? Moederziel alleen in het bos laten wandelen ofzo? Heb je al een routeplanning van Leon ontvangen? Weet je waar je moet parkeren?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers