Selectie Middenbeemster 13 juli

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 17:03

Als mijn rug op tijd hersteld is ga ik ook starten, dus bestel alvast maar een cola voor mij ook. Haha!
Moet ik alleen wel binnenkort weer eens te paard kunnen, want die heeft al weer ruim 2 weken vakantie. (Zit hij niet zo mee hoor Knipoog )

Navragen is beter dan afvragen.


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 19:30

Wil je niet te hard huppelen, mijn paard is niet zo stress bestendig. Haha! Haha! Ik denk dat hij gezellig met je mee gaat huppelen. Tja, het is een erg sociaal type.

Navragen is beter dan afvragen.

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 14:58

Die koe gaat bij Jesper ook geheid scoren, hoef je niet meer te huppelen, scheelt je een hoop moeite.
(Hoewel wat is meer moeite, huppelen of een onwillige koe richting baan zien te krijgen? Haha! )

Navragen is beter dan afvragen.

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:58

Voor mij geen Midden beemster, in ieder geval niet als deelnemer. Verdrietig
Ik zou vandaag van de fysio te horen krijgen of ik weer voorzichtig mocht proberen te rijden ivm mijn rugblessure (mijn rug, ja, niet het paard Knipoog ) maar gisteren weer ietjes meer gedaan, op stal geveegd, een beetje helpen met voeren, echt hele lichte dingen en dan ook nog rustig aan, maar gisteravond voelde ik het al, en ja hoor, vanmorgen weer mis.
Uistralingen naar mijn been, krachtverlies........
Ik mezelf nog voorhouden dat het alleen een beetje spierpijn was (uitstralingen bij spierpijn, echt heel knap, ben ook helemaal niet zo medisch onderlegd dat ik weet dat dat niet kan) maar fysio heeft me snel uit de droom geholpen.
Tot maandag nog rust, alleen wat wandelen en mijn paard moest ik maar gewoon lekker gaan voorlezen ofzo, echt fijn, fysio's die ook nog grappig willen zijn, (is hij ook wel hoor en hij weet dat hij me wel heel strak moet houden omdat ik anders toch mijn eigen zin doe) en dan woensdag bepalen of ik weer voorzichtig mag gaan rijden. Dat is dus een halve week voor de selectie en Jesper heeft al 3 weken en dan dus 4 weken vrij, dat ga ik dus niet redden.
En de pijn is ook weer zo hevig dat ik niet eens tegen zijn 'advies' inga, want ik voel zelf ook dat het niet goed zit.
Hopelijk een week later Schoorl (kür), maar dat wordt ook nog heel krap. Boos!

Maar goed, alle mensen, niet huppelen bij de Z2 ring, want als er een vos mee gaat doen is het niet de mijne en dat is dan een beetje vervelend voor degene die toevallig ook met een (kijkerige) vos rondrijdt. Knipoog
Liever ook geeg uiers bij de Z2 ring Barb. Lachen

Navragen is beter dan afvragen.

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:13

Dank jullie wel voor de lieve woorden. Lovers
Ik baal inderdaad verschrikkelijk dat ik na Hoofddorp nu ook de selecties moet missen, maar er zijn natuurlijk veel ergere dingen.
Paard is gezond en vrolijk en ontwikkeld een gevoel voor humor waar ik minder blij mee ben Haha! en dat is nog steeds het belangrijkste.

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 6 bezoekers