bosrit Utrecht

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

bosrit Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 13:06

eey bokkers!!!!

Wie lijkt het leuk om een bosrit te maken in de provincie Utrecht in het bos van de Lage Vuursche! een datum moet ik nog prikken maar wie lijkt het leuk om daaraan mee te doen! roep ook maar wat data's uit hoor!

Groetjes margon

Live,LOve,'ndLaugh


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 12:39

ik denk dat het beste is gewoon in augustus te gaan want dan is iedereen wel weer terug van vakantie want ik ga zelf op 18 juli op vakantie dus maybe de eerste of tweede week van augustus??

Live,LOve,'ndLaugh

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 12:20

mobick schreef:
Volgens mij is het juist de bedoeling dat een ieder zijn paard meeneemt, of zit ik nou fout?


Jah et is juist de bedoeling dat je je eigen paard meeneemt miranda want volgens mij kan je daar geen paarden huren! Ik maak er over een tijdje nog wel een topic over wie er definitief meegaan!!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 13:21

mobick schreef:
je kan paarden bij de boshoeve huren maar dan moeten we in het bos afspreken, zoals we met de boktmeeting 1 juni hebben gedaan.


In je profiel staat dat je paard vlakbij de lage vuursche is!!! is daar toevallig ook een site van dat bos of die manege of zo en moet je met begeleiding gaan??

Live,LOve,'ndLaugh

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 13:49

mobick schreef:
Ik sta in de lage vuursche, maar in Soest is een manege waar je paarden kan huren en die mag je dan mee het bos innemen. We hebben dat op 1 juni ook gedaan, dit had napoleon georganiseerd. Je hoeft dus niet met begeleiding te gaan. Als je wilt zien hoe het bos er uit ziet kan je via de her en der site de route van de endurancewedstrijd van 20 juli bekijken en daar staat een groot gedeelte van het bos van de lage vuursche in. En anders kom je eens bij mij kijken als je dat leuk vind, je bent van harte welkom.


Okey is goed maar als ik te vaak met mijn pony het bos in ga gaat hij met 4 benen de lucht in dus!
Ik PB je nog wel een keertje!
Maar weet jij dan de ruiterroute of zo iets van et bos?

Live,LOve,'ndLaugh

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 13:42

paardenmeid schreef:
Ik woon in Utercht en heb interesse!! Lijkt mij erg leuk om met meerdere te rijden Knipoog is er al een datum bekend?


Er is nog geen definitieve datum gepland maar het word de eerste of tweede week van augustus gedaan!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 20:35

Meghann schreef:
Doe het aub de 2e,want de eerste week van augustus zit ik op ponykamp, ben daar namelijk ponykamp leiding.


Ik moet ook even kijken wanneer mijn vader me kan brengen!!!
Maar ik zal er rekening mee houden!

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 11 bezoekers