28 juni, Zeeuwse Dag van het Paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:29

Ik ben er ook maar dat wist je al he Esther? Vervoer voor mij kan nog wat trubbels opleveren, ik weet nog niet of mijn vaste vervoerders gaan en omdat ik die niet zo goed ken durf ik t niet te vragen. Ik ga namelijk met vrienden van die mensen mee die weer met mij bevriend zijn, snappie? En anders kom ik weer met de scoot, heb ik al eens gedaan, is wel een roteind maarja, je moet toch wat, dit kan ik niet missen Haha! *Weet je inmiddels al hoe laat je moet?*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:40

Mmm, Leon ik zal t nog eens met mijn vervoerders proberen te regelen, om mee te rijden, mocht dit niet lukken dan ga ik met de scoot Haha! als je je helmpie meeneemt mag jij eens bij mij achterop ipv ik bij jouw (als je dat aandurft) En ach, je hebt toch ook de benenwagen? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:14

De Eendracht
Rijkebuurtweg 8
4354 SE Vrouwenpolder
tel.: 0118 - 591384
fax: 0118 - 593862

U vraagt, ik vind. Dan is het achter de manege in de weides, een vrij lange polderweg door, en je komt er vanzelf.

En een ontmoetingspunt, het strodorpje ofzo? Staan altijd een tent, wat stands, wat snackdinges, springkussen enzo. Heb je ook een overzicht op alles, want bij het ras kan je elkaar wat makkelijker mislopen meen ik.
-> sfeerfototje


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:24

Nou ben ik weer vergeten te bellen, alhoewel ik ga t zo doen. Maar anders zal ik er wel rond 5 รก 6 uur zijn. Kom ik om half 9 ofzo wel eens naar de haflingers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:06

Dus als ik t goed heb, komen de volgende personen:

Buitenzorg met Mander
Maya -> Bij Fjorden.
Snowdon
Kiamyd
Leonoor met Tinkermerrie
Annick
Mary_ann -> Bij Fjorden.
Anhiza met Fjordenmerrie en hengstenveulen (Hilde en Zaffier?)
Vippie -> Bij Fjorden.
Berdientje -> Bij haflingers.

Zijn dus een stuk of 10 bokkers, iemand een plan voor een ontmoetingspunt? Ik ga rond een uur of 8 eens rond slenteren bij de haflingers om Esther en Mander te zoeken, verder ben ik voornamelijk bij de Fjorden te vinden denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 11:43

Mijn signalement: 1.76 lang, half lang bruin haar in een lage staart, onder een Essent petje, broek = blauwe spijkerbroek en een of ander T-shirt. Geen idee wat ik aan trek, hangt ervanaf wat proper is. Ik zit nog wel steeds in onzekerheid wbt vervoer. Heb nog steeds niet gehoord of ik mee kan rijden en t is in gesprek Boos! Maar ik ben er wel, hoe dan ook Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 bezoekers