Yaar meets Cracker!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Yaar meets Cracker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 16:34

Jaah!
Vrijdag was eigenlijk de meeting, maar ik had nog ff geen zin om een verslag te maken Schijnheilig
Nou hier komt ie dan!

Ik was om kwart over 3 uit en Cracker zou om half 4 bij school staan. Ik was wat later nog ff gekletst met de jongens enzo Tong uitsteken
Maar om 5 voor half 4 was ik er al en ik geloof dat Corel naar haar nagels zat te kijken Verward Dus ik ''Heeee Corel!'' Corel: ''Heeee Yaar!'' en we fietsten naar mijn huis. Bla bla bla natuurlijk onderweg Haha! Aangekomen bij huis effe wat gedronken, we hadden natuurlijk zo'n eind gefietst Schijnheilig En ff koekies eten (speculaas Vingers aflikken ) Nou ik had Corel verteld van ja ik ging ff op me mobiel kijken en toen had ik eerst nog € 0,22 en nu opeens € 10,40, en hoe dat kwam enzo maar ik weet het echt niet! Corel zo''Jaah, kan je dat ook niet ff bij mij doen?!'' Ik: ''Éhh... nee'' Toen gingen we ff mijn catalogi doorlezen van BR, Divoza, Paardendrogist, Loesdau, Eskadron, Pikeur, Agradi etc... was heel leuk Haha! Toen gingen we nog ff bokken. Saampies wat berichtjes geplaatst, onder mijn naam Tong uitsteken
Toen gingen we naar Tess en Nova, nog wat coole pics gemaakt. Ik had Corel dr fotocamera gejat om chantage materiaal te maken }> , helaas niet gelukt Knipoog Toen gingen we iets heel ranzigs eten, tenminste, dat vond ik! Een of ander groentenprutje dat mijn moeder gemaakt had. Met hamburger Haha! (Ja ik doe hartstikke gezond Haha! ) Ik geloof dat Corel dat groentenprutje wel lekker vond, tenminste dat zei ze. Toen na het eten meteen weggesjeest naar Crispy en Mayandour. Komt er daar zo'n Rottweiler op je af, heet ie Watje Haha! Haha vond ik echt zo grappig. Toen heb ik Crispy gepoetst en Corel Mayandour. Corel ging eerst ff op Crispy en het was echt lachwekkend want ze luisterde echt niet! Toen ik ff op Crispy. Wat een energie voor een 19 jarige! Ze deed alsof ze 4 was en ze maakte zich echt hartstikke druk Scheve mond Ze was ook vet gestressed.
Naja, toen ik nog ff gereden en Corel zou nog op Mayandour gaan maar daar hadden we geen tijd meer voor. Ohja we hebben ook nog pic's gemaakt van mij op Crispy en van Mayandour.
Best een geslaagde meeting, toch Corel?

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 17:59

Jaaaaaaaaaaaaaah, heel geslaagde meeting, echt lachen was het. De foto's worden dinsdag weg gebracht om te ontwikkelen. Dus ik zal ze dan zo snel mogelijk op bokt zetten!!!! (cris is normaal wel ff rustiger hoor Yaar!)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 22:43

Jullie hadden elkaar natuurlijk nog nooit gemeet
Het klinkt gezellig, en Yaar heb je nou al foto`s van Corel op Novalee? Dat zou je nog doen he Haha! Corel met haar modellenfiguur, lange stelten

Misschien moet ik woensdag mijn digi maar even mee nemen, leg ik jullie even op de gevoelige plaat Haha!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 12:46

Oké, goed dat je het zeg, was ik me rijbroek ff Tong uitsteken

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 12:54

En laarzen aan! Niet je rode laarsjes, en niet je sportschoenen. Sportschoenen ben ik zowiezo al niet blij mee... en Yaar mag haar flappies van haar schoenen even normaal doen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 15:11

Ohhh... Corel, die foto's van jouw op Novalee zijn we vergeten Verdrietig
Nou je moet binnenkort nog maar komen met je lange stelten Knipoog

Nou, voor die ene keer doe ik me flappies goed, speciaal voor jou Tong uitsteken Haha!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:06

Maaruh wel next week, want ik ga morgen op mayandour rijden!! (dus niet bij jou Boos! ) En zaterdag chaps en goeie schoenen kopen !!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 20:49

O.k.!
Doe dat Haha!
Hoef je niet meer in je Adidasjuuus! Tong uitsteken Knipoog
En morgen ga ik naar de stad Tong uitsteken
Maar kan ik niet lessen, sorry Kim!
En zaterdag is er opendag Manuhoeve waarbij ik mag helpen met Daphne Riebot Haha!
Ik zet het wel op BM, kunnen er Bokkers komen Haha!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:32

Waar is Manuhoeve?? (wat doet daphne daar?? met d'r pony??)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 07:51

Stal Manuhoeve is in Waarland, Daphne heeft daar Sylvana gekocht. Die Welsh die ik eerst ook zou kopen. Maar ze gaat daar een proef rijden met een Shetlander.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 09:33

Tsss lekker zijn jullie hoor, nou moest ik lesgeven voor alleen Cindy. Ze was de enige. En lieve Yaartje... je had je niet afgemeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 12:20

Hmm... ik had wel afgebeld.
Bij die moeder van Mw. Leijssen en het was 24 u van te voren en ze zei dat ze het genoteerd had...

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 12:57

Nou ja, we rijden volgende week wel voor 4 (yaar en ik dan he!)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 19:32

Hmm ja, mw Bruin Haha! Die vergeet nog weleens wat, het stond niet in de agenda. Maar als Fenny je afgestreept heeft draait Mw. Bruin dat later wel weer terug Haha!