Gezellige snuffelmarkt, nog geen foto's.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eveline_B

Berichten: 2830
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Gezellige snuffelmarkt, nog geen foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 08:06

Helaas moeten jullie nog even wachten op de foto's die ik gemaakt heb van de snuffelmarkt. Ik heb naast de snuffelmark een heel vol weekeinde gehad (wel heel gezellig) dus geen tijd om de foto’s te uploaden.

Voor de rest heb ik een ontzettend leuk dagje gehad bij Tanja in Mantinge. Het bit, de stijgbeugelriemen en het dekje van Tanja heb ik al in gebruik genomen. Ook de schaar van Dees heeft zijn diensten al bewezen het hooinet ga ik vanavond gebruiken. Zo zien jullie maar weer. Ik heb me goed in kunnen houden zaterdag. Ik heb nog veel meer dingen gezien die ik wel wilde kopen, maar heb gelukkig toch alleen die dingen gekocht die ik ook echt nodig had.

Maarten, de BBQ was een superidee van je! Iedereen bleef lekker hangen en nakletsen.

Tanja, ik hoop dat je de snuffelmarkt deze zomer nog eens wilt organiseren. Als dat zo is zal ik als het even kan zeker van de partij zijn.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:36

Ha Eveline, ik heb geduld hoor, die foto's van jouw waren zo mooi dat we daar wel even op kunnen wachten, moet lukken toch Haha!
De volgende snuffelmarkt is overigens rond Oktober dus dan zie ik je vast wel weer
Als je de foto's gaat uploaden, zet ze dan even bij Meetingverslagen, daar staan nog meer topics over de snuffelmarkt.