boktmeeting shalane (sunnylover)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 16:00

ik had een trein gemist dus was ik pas rond 12 uur in zaandam. ik herkende shalane al aan haar laarzen ze was de enige in die hitte die laarzen droeg Knipoog
ok ff naar de mc toe, had ze me getrakteerd en toen naar haar huis. onderweg belde alex nog, hij denkt echt dat ik nog wat hem wil maar ja errug offtopic.
bij haar thuis, even later naar Sunny. er stond ook een 'groot zwart monster' maar dat zou ik later wel merken Haha!
ok bíj de wei. waah wat een eng beest was die pony zeg Schijnheilig sunny is ook een schatje! even gaan poetsen, kimmy (monster) weggejaagd die wou mijn tas hebben. nou ik ben wel bezig met haar geweest ik vind dat monster dus echt Lovers ze deed helemaal niks!
sunny opgezadeld, wat een moppie toch Lovers toen zijn we een buitenrit (nou ja shalane) gaan rijden naar een veldje toe. sunny deed echt helemaal niks Lovers op het veldje mocht ik er wel even op maar ik wou haar eerst 'in actie' zien. dus shalane in galop erop en daarna ik. hihi net als toen ik phoeb ging uitstappen verloor ik de teugels maar even later had ik ze weer te pakken. daarna de grote zoektocht naar de beugels, ze zaten eigenlijk hoger dan ik gewend ben dus het ging steeds mis. ging ze in draf weer inhouden weer in draf en tadaaa ik had de beugels Party!!
nog even stappen, op mijn tempo dus, in draf en maar in galop. woow het hele veld alleen zonder cap ik vloog!! echt gaaf! nog een keer terug in galop, even draven en daarna shalane er weer op en richting 'stal'. we gingen daarna sunny en monster ( Knipoog ) op jagen, die weide zat vol met kuilen, kimmy ging ook een keer onderuit echt sneu, ik was bvang dat een van die ukkies zou gaan vallen. ook eng: er zaten twee machines met een doorgang dus kim en sun in galop er langs ik vind duie stallen absoluut niks!
maar ok, ik had monstertje (O:)) gepoetst zonder halster+touw ze bleef heel netjes stilstaan. ik vind er dus niks ergs aan die pony. ze is met 8 jaar pas ingereden door een 7 jarig meisje! echt erg. ik kon wel op haar leunen. volgens shalane is het een grote bijterd, ze heeft dus helemaal niks gedaan. daarna kwamen de eigenaren, we hebben ff verder gepoetst, zelfs de hoefjes (met wat moeite) en toen zijn we haar gaan longeren. eerst shalane maar ze kwam naar binnen toe, toen ik proberen weer naar binnen na een tijdje. toen ben ik wat gaan stappen met haar ben in een stal gaan zitten toen ging dat monster op me leunen iee eng! Knipoog
we hebben vriendjes gesloten Party!! ik kan me niet voorstellen dat die eigenaar enzo haar eng vinden ze was echt superlief! maar ja. hoofdstel afgedaan en een keer opgejaagd en toen zijn we weggegaan Verdrietig bye bye sun en kim Verdrietig hihi.
shalane gaat vragen of ze te koop is ik hoop het eigenlijk wel Schijnheilig maar nu mag zij typen.
een verslagje van een leuk dagje *LOL*

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 16:04

Hehehe,
ik vind altijd als een paard bijt of slaat dat het meestal door de eigenaar komt die hem/haar heeft opgevoed.Kim krijgt er regelmatig met de zweep van langs...Het verbaasde mij echt dat hij Rianne helemaal niets deed Schijnheilig maarjah,zij heeft zo een speciale aantrekkingskracht denk ik...Want ik heb nog bij niemand gezien dat hij helemaal niets deed...
Hij viels zelfs zowat in slaap bij Rianne... Knipoog
Nouw,ik vond het een zeer geslaagde dag en Rianne is ook heel aardig hea Rian Knipoog *LOL*

Zeker voor herhaling vatbaar toch Verward

See ya,
Shalane

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:03

Pam is nu alweer weg Verdrietig ej pam,kom snel is bij jouw hea!

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 18:20

hieja hier pam vanuit almere Knipoog
ff denken.. niks te zeggen? *LOL*
sunny is keigaaf shalan! en monster is Lovers

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 10:10

Hee, ik weet wel een leuke lokatie voor jullie volgende meeting... Schijnheilig ...in Mijdrecht!!! Maar misschien is het wel zo leuk om te wachten tot Escala weer in de running is Haha! Maar wat dachten jullie er van...komen jullie een keertje naar Mijdrecht samen... Party!! En jullie meeting klinkt wel gezellig, maar Pam...teugels en beugels verloren... Verward Das knap!!! of moet die t soms eigenlijk een b zijn... Schijnheilig

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 11:20

Hey vikki,
goed idee! Ik kan alleen in het weekend komen omdat ik volgende week weer moet beginnen op school Misselijk Misselijk Misselijk ...Ik ben erg benieuwd naar jou en naar Escala! Ik kom iig naar Mijdrecht als jij het goed vind Verward

P.B maar effe!
Liefs,Shalane

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 11:49

hihi nee vik, ik had de teugels niet vast snappie?
en als ik niet mag gewoon ontvoeren he? Schijnheilig