meeten tijdens een endurancerit op de holterberg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-01 21:51

Op zaterdag 1 september wordt er door mij en mijn ouders weer de supergezellige lange-afstandsrit op de Holterberg georganiseerd. Van een aantal bokkers weet ik al dat deze aanwezig zullen zijn. Dus willen jullie deze en misschien andere bokkers ontmoeten dan is dit je kans! Natuurlijk valt er van het rijden zelf weinig te zien, maar op het terrein is het altijd lekker druk en zijn er natuurlijk overal veel paarden te bewonderen.

Ook als je geen bokkers hoeft te zien (hoewel ik me dan niet voor kan stellen gezien het aantal topics voor meetings) en wil je gewoon 'ns meemaken hoe het er bij een endurance aan toe gaat dan is iedereen natuurlijk ook van harte welkom om het allemaal even te bekijken en aan deze en gene informatie te vragen.

Voor alle duidelijkheid: De start en finish vind plaats op het terrein van de manege van de Palthe-ruiters in Haarle, Overijssel. Het kan gewoon niet missen! Maar mocht je idd zin hebben om langs te komen en je wilt een routebeschrijving dan kun je natuurlijk altijd ff pb'en.

Nou, wie weet tot volgende week!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-08-28 18:14 ]</font>

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:55

hoe laat begint het, en hoe laat is het afgelopen? Wil namelijk wel komen, als ik niet hoef te werken Verward

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-01 21:59

Om half acht dan staat de koffie voor iedereen klaar. De eerste ruiter/amazone start om kwart voor negen en de laatste start uiterlijk om half 1. Om een uur of twee is het bij de dierenartsen en op het hele terrein vaak het drukst. De prijsuitreiking is dan ongeveer om een uur of vijf.

Leuk dat je misschien wilt komen! Tja, voor jou is het tenslotte ook niet zo ver rijden hè?

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 22:07

haha nee, het is zowat om de hoek Haha! Vandaar dus haha. Maar ik wel wel eesn zo'n wedstrijd zien, het lijkt mij ook heel leuk om eens te doen! Maar ja, geen knollie he (ja een jaarling, het arme diertje Clown )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 22:32

ik ben er dan niet dat weekend Verdrietig terwijl het gewoon hier in de manege van onze rijvereniging gehouden wordt Frusty

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 08:10

Maarten, ik ben van de partij hoor!!! (Maarten:"Goh...") Haha Haha! , nee ik hoop dat er veel mensen zullen komen, ik wil BOKTMEETEN!!! En iedereen moet wel komen, want het wordt vast reuzegezellie. Ik heb al toegezegd dat ik volgend jaar zelf meedoe, dus Maarten: BOKTENDURANCETEAM VOOR VOLGEND JAAR???? Iloon

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:58

Zit er ook aan te denken hier heen te gaan samen met Heike maar wie komen er nu allemaal en gaan we daarna ook nog iets eten ofzo? Lachen

_________________
"It never hurts to help" -- Eek the Cat

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-08-28 16:58 ]</font>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:59

Wees niet bang bart ik kom niet dus je kunt komn Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 17:50

Ik ben er bij, vrijdag al. Moet zaterdag wel 'eventjes' heen en weer naar Ermelo, om m'n zusje en haar clubgenootjes aan te moedigen op de Levade. But I will return... zeker als we 's avonds nog iets gaan doen! Eten in Nijverdal ofzo? Weet iemand (Maarten, Zep) of het pannenkoekenhuis in Hellendoorn nog bestaat?

BTW: Zeppie, ben jij er zaterdag nog bij? Je gaat toch het weekend van de 8e weg, of heb ik het nu verkeerd onthouden? Tsss... een endurancerit praktisch in je achtertuin, die MAG je niet missen hoor! Haha!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-08-28 17:54 ]</font>

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 18:04

'k Zou ook graag komen, maar weet niet of ik het om half acht redt.. weet eigenlijk wel zeker van niet, aangezien ik 's nachts moet werken tot een uurtje of zes/zeven.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 18:10

Ha, nog meer gegegadigden!! Voor zover ik weet komen Karin, Ilona (Jurga), Laui! (kom je idd nog Laui!??), NaVy doet ook mee en misschien Ilona met de Fjord Ido en misschien Maartje (Jura).

Tja, het zijn een hoop misschienen, maar het zou leuk zijn als iedereen ook werkelijk kwam. Maar het wordt sowieso erg gezellig met ruim 110 inschrijvingen.

Wat betreft het eten denk ik dat ik af zal moeten haken. Tja, zit tenslotte in de organisatie en als alle mensen naar huis zijn zo rond een uur of 6, dan moet er nog superveel gebeuren op het terrein en in het veld. Maareuh, ik hou mij o.a. bezig met de catering en wij hebben altijd superlekkere gehaktballen met brood, rookworsten met brood, broodjes kaas, broodjes ham, groentesoep, vega-burgers, vega soep, bier, fris, koffie, thee, snoep, chips en gevulde koeken. Dus mochten jullie na afloop nog honger hebben en er is nog over... Dan nodig ik jullie hierbij uit om nog even rond te blijven hangen, een hapje te eten en een slokje te drinken en nog van de gezelligheid te genieten.

Of het pannekoekenhuis nog bestaat weet ik niet, maar ik zal in ieder geval even kijken.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 19:20

mhhh ik wil ook wel hoor Huilen . Mara helaas gaat niet lukken. Ik heb besloten om de wedstrijd op Rijenburg in Nieuwegein te rijden.

Ja ja Leys heeft eigenlijk vakantie maar ikkan het helaas niet laten. Omdat mijn groom hem gesmeerd is Huilen heb ikgelukkig al iemand anders gevonden die me helpt. HE THIRZA Lovers .

Dusse veel plezier ene denk aan mij he Lovers

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 19:22

wat ben ik toch lief he Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 19:25

Ja thir zonder zus wel hihi grapje hoor Lovers .

Je samen gaat fout maar alleen super tof.
Haha!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 19:27

Ikke kom ook! Hoef zaterdag niet te werken, gelukkig Haha! Hoe laat zijn jullie er allemaal? Ik heb eerst nog ff autorijles om 10 uur, daarna kom ik, kan iemand mij ff vertellen hoe (routebeschrijving oid??) Clown

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 20:41

We willen gaan starten om iets van 10 uur (de eerste starts). We gaan keuren rond een uurtje of 9, en we zijn er dan rond half 9... Te herkennen aan een knotsgekke arabier, een enorme kwpner, en nog wat vaag gegroomte eromheen... Neej hoor, nummertje 9 (mijn vader) en nummertje 22 (ik)....

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 20:45

je hoort me wel schreeuwen vanaf de kant hahaha Clown