Wie komt er naar het Noorden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Wie komt er naar het Noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 22:49

Ik heb nu vakantie, en tja ik heb niet echt veel te doen. Helaas heb ik ook geen vervoer om zelf ergens heen te gaan om te meeten omdat me ma nu 3 weken in Tunesie zit en ik dus hier thuis. Ja jullie zien hem al aankomen Knipoog wie heeft er zin om is een keertje op Laica rond te komen hobbelen? Natuurlijk kunnen jullie Gammon van Pellie dan ook gelijk bewonderen en wie weet Pellie zelf ook wel Knipoog

Dus wie heeft er nog meer tijd over?

Groetjes Roos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 15:49

Ik heb wel eens zin om het daar eens te zien. Moet alleen wel zeggen dat ik het nu nog 3 weken megadruk heb, veels te druk eigenlijk Scheve mond Maar ik heb vanaf week 27 (1e week van juli) tot en met week 29 vrij, dus als je je dan nog verveeld, wil ik wel eens naar je toereizen Lachen Laat maar horen dan.

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 00:03

Lijkt me leuk Lachen Maar dan moet je eigenlijk Leon ook meesleuren aangezien die ook ooit nog eens op Laica zou rijden }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:18

Is goed, ik sleur hem wel mee als we allebei vakantie hebben, mag hij mij begeleiden, ik hou niet zo van de trein, zit er veels te lang in om naar huis te reizen, en hij schijnt het wel leuk te vinden, dus mag hij me begeleiden Haha! Maar dan pb-en we tzt wel eens.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:24

waarom maken we er geen grote FRIESLANDMEETING van
bokkers buiten friesland zijn natuurlijk ook welkom!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 21:43

littleroosie schreef:
Lijkt me leuk Lachen Maar dan moet je eigenlijk Leon ook meesleuren aangezien die ook ooit nog eens op Laica zou rijden }>


ik had allang ene datum in gedachte Tong uitsteken was alleen vergeten te vragen of jij kon Tong uitsteken

Maar ik zal t eerst even met Maya overhebben!

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 22:24

En dat vertel je geen eens Knipoog
Zeg maar wanneer, de komende tijd heb ik toch niet veel te doen dan alleen maar Laica te klieren. Ik kan trouwens op alle dagen behalve op zaterdag want dan moet ik werken.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:26

Ehmmmm is eerste week van juli ook goed???

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:28

Een Frieslandmeeting... bij ons op stal? Lachen

Hangt van mijn werk af of ik te bewonderen ben.... Tong uitsteken

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 13:18

Leon ik moet 1, 4, en 5 Juni werken. Dus dan zou het de 2, 3 of 6e moeten. Zeg het maar. Kan Maya dan trouwens ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 19:23

Leon heeft zeer waarschijnlijk tot dinsdag geen internet, enne roos ik hoop dat je juLi bedoelt, want vanavond nog is een beetje erg kort dag Haha! Ik heb een voorkeur voor de 2e of 3e (gratis met OV) en ik meen dat Tiko de 6e langskwam voor een bosrit. Dus nog even horen wat Leon zegt...

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 22:36

Grinnik, ik bedoel idd Juli Haha!
De 2e of 3e is voor mij prima en mooi voor jullie als je dan gratis kan. We zullen afwachten wat Leon zegt.