Mijn verslag van Katja clinic in Mijdrecht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Mijn verslag van Katja clinic in Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 15:57

Om 6.30 gaat mijn lieflijke stereo hard aan en begint met KinkFM...
gebruik stereo als wekker echt ideaal.
Op naar Diemen Zuid, waar vikki me om 8.48 oppikt om vervolgens in de auto helemaal te kunnen genieten van de geur van het verse brood Haha!
Mee naar haar huis, heb ik dat eindelijk ook eens mogen aanschouwen van binnen, prachtige tuin en ontzettend leuk ingericht!!
Vikki gaf met het cadeautje dat ze mee had genomen voor me uit Aussieland, helemaal geweldig vind ik hem en de kinderen vonden hun spaarpotjes ook super de jongste heeft zelfs een andere spaarpot gebroken om het muntje eruit te kunnen halen en in de ander te stoppen...(was toch iets minder Winnie de Pooh original, 6 jaar terug gehad uit Canada bij geboorte van de oudste).
Na wat laatste boodschapjes, op weg naar stal...

Daar aangekomen bleek Von er al te zijn, lekker vroeg, Don in de paddock en tijd om te genieten van de zon!
En daar hebben we gezeten aan de bakrand, gezellig kletsend met onderbrekingen om even te koelen en als anderen aan kwamen op stal.
Katja was mooi op tijd, had 2 kanjers mee genomen, brulboei..oh nee, Vos en Vlek Haha! prachtpaarden

Ik had digi pauze genomen dus geen foto's van mijn kant.

Na afloop clinic gedeelte hebben we in de halfschaduw gehangen,
aanwezig waren, vikki, Belker + H., Manic, Katja, Melanie5, MissTexas, MOHgirl, Von, Doris, Jura, Claudia + Derrick, Jurga en Sypheron, Pegasus,
Roos1, Pegasus, Prima en Napoleon, Merilyn (was heel gezellig spinnewebmeisje Knipoog ) dat waren de bokkers geloof ik... niemand gemist hoop ik...

Jaarlingen, twenter en een veulen nog bekeken en gekroeld waar mogelijk. Een hele leuke gezellige dag en ik vind dat de wijze waarop Katja lesgeeft en met de paarden omgaat heel erg goed en het is daarbij een gezellige dame ook *LOL* Dus zeker tot ziens Knipoog

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:32

helemaal mee eens ik vond het ook super gezellig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:53

Roos1 en MissTexas? Joh, wie waren dat dan? Bloos

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 23:55

MissTexas zat tegenover mij aan tafel, Roos1 weet ik ook ff niet. Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 23:58

Jura schreef:
MissTexas zat tegenover mij aan tafel, Roos1 weet ik ook ff niet. Haha!


Die was niet gebleven bij de bbq, had een zwarte top met gaten op de hals schouderlijn, zwarte korte wikkelrok, opgestoken blond haar, was er met vriend, van wie zak met breezers kapot gevallen was uit de koelkast...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 08:44

Ik weet het al! *LOL*

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:39

orri"]
[quote="Jura schreef:
MissTexas zat tegenover mij aan tafel, Roos1 weet ik ook ff niet. Haha!


Die was niet gebleven bij de bbq, had een zwarte top met gaten op de hals schouderlijn, zwarte korte wikkelrok, opgestoken blond haar, was er met vriend, van wie zak met breezers kapot gevallen was uit de koelkast...
[/quote]

Jij bent ook totaal niet van de details... Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 12:43

Ik was nog de zonnebril en volgens mijn herinnering blauwe oogschaduw vergeten... Knipoog