Mijn Dvt Meeting Verslag !! :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Mijn Dvt Meeting Verslag !! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 21:58

Tja ik zal ook maar is een verslagje schrijven he Haha! .
Ben der niet zo goed in en zal ook de helft vergeten maar daar gaat het niet om toch Tong uitsteken

Zaterdag ochtend zou ik met de trein naar noortje(Berdientje) toe gaan ik zou de trein van half 9 nemen maar doordat ik mijn huissleutel kwijt was*ja errrg slim ) moest Tanja een vriendin *ja laat een ander Tong uitsteken het doen he *LOL** via het dak door het raam klimmen wat een heel gedoe was en zo deed beneden een raam open en kon ik snel me spullen pak ondertussen had ik nootje al gebeld dat ik dus een trein later had .

Met de trein ging alles zo maar goed Tong uitsteken deze keer ben niet zon held met de trein en was ook vergeten waar ik heen moest met overstappen maar ik had het toch al snel gevonde Haha! .Al met al kwam ik dus goed aan in Krommenie -Assendelft waar ik door de papa van Nootje werd opgehaald.

Bij Nootje aangekomen zijn we even de 2 aller liefste shetjes van de wereld gaan bewonderen en knuffelen Lovers Berdientje *de pony Tong uitsteken en noor zelf ook hoor* Was nog even geweldig als de vorige keer Lovers .
Pooh natuurlijk ook echt 2 droppies alleen het dien best wel een dikke buik Bloos Schijnheilig.

Om 12 uur/half 1 zou trudy (Cassidy) ons (Lianne(pooh),Nootje en mij)ophalen bij Noot thuis .We moesten van stal dus snel weer richting huis omdat noor der tas nog moest pakken Tong uitsteken.
Maarja we waren toch allemaal op tijd klaar en konden om half 1 vertrekken helemaal vol bepakt .Maar het paste allemaal net Knipoog.

Onderweg was het nog al stil in de auto maar iedereen was blijkbaar nog al moe Gaaaap.Onderweg (ergens in friesland al) moesten we ergens even stoppen omdat Cassi haar portomonee niet kon vinden ,ze was bang dat ze hem met tanken was vergeten maaaar slimme Lianne kwam op het idee dat hij in dat kastje Tong uitsteken *hoe heet dat ookalweer Verward* misschien wel laag en daar was die ook dus konden we opgelucht weer verder richting Onstwedde!.
Noortje moest kaart lezen alleen kon ze dat niet Tong uitsteken maar ze noemde wel alles goed op de nummertjes enzo Tong uitsteken en helemaal niet te langzaam zoals ze zelf zei ! Tong uitsteken.Maar ze kon dus wel kaartlezen Schijnheilig *LOL* maar dank zij de kaartlees hulp van Noot kwamen we bijna direct aan bij Marije .

Daar hebben we de overbeladen toet toet Tong uitsteken geparkeerd Haha!.En zijn we naar de rest die der al was gelopen (Gwen,Roel Tong uitsteken en Rinnie19 nog wat *LOL* en Marije zelf natuurlijk ) Allemaal elkaar gedag gezegt en voorgestelt en toen zijn we lekker in de tuin in de zon !! gaan zitten.Gwen mag zelf haar mooie rekenfout gaan vertellen trouwens ?? *LOL*

Daarna volgde de andere bokkers ook redelijk snel.
Vooral Esther(Buitenzorg),Der man,Jerai Lover en Jacksel hoorde je aan komen met de witte sjoef auto Tong uitsteken wat een geluid kan dat ding maken zeg *LOL*.Het was iig toen al gezellie Haha! .Met een erg boeiend *LOL* telefoon gesprek van Frank iets wat nog al anders opgevat werd Tong uitsteken Knipoog en de strekkende meters deden het hem he *LOL* .
Hebben iig heel veel lol gehad toen Haha! al.

We zijn later maar met de tafels en stoelen verhuist naar achteren toe Lachen.
Waar we gingen bbqen Haha! ook waren de Bavings ook gearriveert Lachen.
Er was iig voor iedereen vlees genoeg en volgens Tong uitsteken mij aten de mannen het meest *LOL* Tong uitsteken.
Maar het bbqe was iig heel gezellie en lekker gekletst enzo Haha!.En sommige mensen(sterre en Amber oa) Gingen tennisen Tong uitsteken alleen konden die rackets der niet zo goed tegen was ook voor KLEINE Tong uitsteken kinderen he.
Ook werd er water gevecht gedaan met een waterpistool *Bedankt he Clau voor het meenemen:P*

Daarna zouden we naar de jaarling en hun oppas Haha! gaan kijken je kon het makkelijk lopen volgens marije .
Maar goed het was wel een leuk wandelingetje hoor Knipoog.
Onderweg was Yootha haar veter steeds los blijkbaar kon ze niet zo goed strikken Tong uitsteken en dat word juf he *LOL*.
Owja onderweg heb ik ook nog een spelletje Tong uitsteken geleerd van Onze duitsers Haha!.Sterre en Amber iets van het hennetje of haantje Tong uitsteken met een grassprietje Tong uitsteken snap nog steeds niet hoe het helemaal zat maar dat legt sterre of amber hier wel is uit Tong uitsteken .

Uiteindelijk Tong uitsteken kwamen we aan bij de paardjes en ze waren echt leuk Lovers.
Vooral de opa sep ! Haha! wat een leukerd en de rest is ook geweldig met een hoog kwijl gehalte Tong uitsteken.
Tja Tong uitsteken en toen moest tony wat water lozen Schijnheilig en zei yootha daar kan het wel Tong uitsteken en stond al klaar om fotos te maken alleen ging hij Tong uitsteken naar de andere kant mhh..is hij toch slimmer dan dat hij er uit ziet Knipoog verder vind ik je wel lieV hoor toon Lovers ondanks die klappen die je gekregen had met mijn tas deed vast geen pijn Tong uitsteken Als je een echt man bent tenminste Schijnheilig.

Toen we vanaf de wei met naarlingen Tong uitsteken weg gingen wou amber niet meer lopen dus ging ze daar maar gewoon op de weg liggen Maarja het had geen effect arme amber .Toen dacht ze slim te zijn en bij Sterre op haar rug te springen maarja toen ging ze toch maar lopen .
We wouden slim doen iig Tong uitsteken toon (weer natuurlijk),Amber die gingen door een greppen en wouden dan over het land terug alleen waren ze niet zo slim want je hoefde niet door de greppel moeilijk te doen want je kon ook via een weggetje ofzo iets iig daar was dus geen greppel maarja ze doen graag moeilijk he Knipoog.
Maar Marije vond het niet zon slim idee dus gingen we maar gewoon de normale weg .

Yootha,Cassie,Greetje en ik wouden nog gaan liften maar die man met zijn tractor stopte niet eens voor ons dus nu praat ik niet meer met hem hoor Tong uitsteken.*net of hem dat wat boeit *LOL**
De rest liep verder voor dus riepen dat ze een auto moesten sturen om ons te halen maar dat deden ze weer is niet flauw he .

Weer aangekomen op de boederij brande de fakels van Clau(Chica)al en was het weer gezellie Haha!.Nog even mijn fotos van Laine en vel aan es enzo laten zien .Maar ik raad het je af om Es fotos te laten zien hoor want ze ziet er wel ERG raaaaaare dingen in Haha!.
Zal maar niet zeggen hier wat dat was want das te erg Tong uitsteken.

Ook gingen we nog allemaal een kaars aan steken voor Dorine .Maar toen Iemand aan Es vroeg waar haar kaars was zei ze heel snugger Tong uitsteken in mijn doos en tja sommige dachten daar wat meer van maar we hebben er erg om gelachen hoor!.
We hebben dus allemaal een kaarsje aangestoken voor Dorine en daarmee in het gras haar naam geschreven het was erg indrukwekend vond ik .

Langzamer hand vertrokken de mensen die niet bleven slapen .En hebben wij allemaal nog even boven gehangen en wat gebokt .
En toen vertrok iedereen richting bed Haha!.
Ik heb lekker in het stro geslapen Haha! in de stal waar Berdientje,Pooh,Buitenzorg en Ed Ook lagen Haha! en met de buren Chantalleke ?ofzo Tong uitsteken en supersmurf!.
De rest sliep boven .

Heb redelijk geslapen ondanks het gesnurk van een bepaald iemand en het getik van het stroom .Lachen
Sochtends had Ed nogal erg veeeeeeeel moeite met opstaan ik zal jullie de details maar besparen Haha!.
Was iig wel lachenwekkend om te zien .
Langzamer hand werd iedereen toen wakker(of wakkergemaakt)
En hebben we lekker buiten met zijn alle ontbeten Lachen.

Daarna ging Es met der doos Tong uitsteken en Ed weg want ze moesten nog naat Tolbeeeert Tong uitsteken ofzo iets .
Dus afscheid van hun genomen Verdrietig .*kom snel is naar jou toe es om van Mander te vallen he Knipoog *

Toen gebeurde ook nog HET stoel verhaal Tong uitsteken.
Cassi zakte dus door de stoel *echt ikeaaaaaa Tong uitsteken* heen maar dat kom omdat die niet goed gelijmt was hoor Schijnheilig.
Maar zag er iig erg leuk uit.Daarna ging Cassie samen met Marije een poging doen om de stoel te maken .Ze hadden hem ZONDER handleiding in elkaar gezet alleen verkeerd om Haha! Dus iedereen lag WEER in een deuk .Toen kwam der een heel verhaal dat die stoel bekkeninstabiliteit ??had dus die de moeder was en de andere zelfde stoel was de vader en ze hadden ook een veulen gekregen DE kruk *LOL*
Was erg grappig Cas bedankt voor het door de stoel zakken he Knipoog.
Daarna zijn noor en Lian nog met de brandslang zeiknat gespoten .(jacksel en ik rolde hem veilig uit Schijnheilig )

Daarna zijn we op huis aan gegaan waar we behalve Cassie natuurlijk allemaal hebben liggen slapen Lachen.
Daarna ben ik met de trein naar huis gegaan Haha!.

Het was echt super leuk en heb het ook erg naar mijn zin gehad *LOL*
Cassie bedankt dat ik mee mocht rijden en ook noor en der vader natuurlijk bedankt dat jullie me naar het station wouden brengen en halen Haha!.
Marije ook SUPER bedankt het was erg goed geregeld Lovers .

Ow en ook ES }> nog bedankt voor het beledigen van mijn foto Tong uitsteken *LOL*.

De rest ook bedankt voor alle gezellig heid Party!! Lovers

Op naar de volgende Party!!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:06

chatelaine schreef:
Daarna zijn noor en Lian nog met de brandslang zeiknat gespoten .(jacksel en ik rolde hem veilig uit Schijnheilig )

Oke ik vind jullie niet meer lief Boos!

Het was een hele gezellige dag, en dat kaarsje branden voor Dorine vond ik idd ook heel erg indrukwekkend. Als je hoort hoe stil we toch met z'n alle kunnen zijn *zou je niet geloven als je het niet had gehoord Haha!*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:17

Jeetje Bren, je bericht ziet geel van de smilies...

Ik vind het wel een heel leuk verslag hoor, en dat verhaal met die stoel, ik dacht dat ik erin bleef...

Ik vond het ook heel indrukwekkend dat we even mij Dorine stil hebben gestaan. Van zoiets word je gewoon heel stil....

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 22:20

Ja ik dacht nog oeps Tong uitsteken veel smilies vind cassi vast niet zo leuk !
Maarja zou het proberen oke.
Komt gewoon omdat eeeum de smilies zo leuk zijn .


En van Dorine was ZEKER indrukwekkend en ik denk dat iedereen dat wel vond!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:21

Staat daar eigenlijk al een foto van?

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 22:22

Nee volgens mij nog niet .
Zal even gaan kijken maar dacht het niet Verdrietig

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:24

Ik heb daar foto's van... zal ik die plaatsen? *zijn alleen foto's van het eindresultaat*

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:25

Leuk verslag Brenda.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 23:20

Leuk verslag, ik zag alleen tussen de smileys de tekst niet meer Tong uitsteken

Ik vond het van Dorine ook heel erg mooi...
Misschien als we alle foto's ervan bij elkaar kunnen doen met 1 fototopic...

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 23:21

Ik heb al een paar foto's naar haar gePBt

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 01:19

Je hebt er idd een leuk verslag van gemaakt Bren!
Wat jammer dat wij net weg waren zeg! Trudy, kon je niet iets eerder door de stoel zakken? Haha! *lacht gemeen*
Enne, waar zijn de 'stoel-foto's'? Of zijn die er niet? Haha!

Schrobby

Berichten: 65
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Cromvoirt bij rins thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:20

Mijn foto's zijn in de maak, kan ze straks oppikken bij de fotoboer om kwart voor 6 Haha!
Lekker kijken naar het eindresultaat. Cool
Ik zal ze daarna ook maar niet op ITP zetten denk ik of toch wel Verward *LOL*

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:22

Ik ben heel benieuwd naar al jouw foto's!!

Trouwens niet op ITP, wel op MV!!

Schrobby

Berichten: 65
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Cromvoirt bij rins thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:27

Is ook goed Haha!
Was ff vergeten dat we een eigen forum hebben Slapen Lips are sealed

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:04

Leuk verslag Brenda. jammr inderdaad dat ik al weg was met het stoel verhaal maar we hadden het koel onderweg

Schrobby

Berichten: 65
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Cromvoirt bij rins thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:46

Ik heb de foto's Haha! Haha! *LOL* Vingers aflikken

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:49

Ja, ik moet ze even scannen, ze komen er zo aan!! Haha!