Nog meer foto's Mijdrecht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Nog meer foto's Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 09:11

Zeer mooie vlek
Afbeelding

Nieuwe paard van Katja aka brulboei Haha!
Afbeelding

Katja op Cas (wilde even zelf voelen wat het probleem nou is)
Afbeelding

Het begin van zijn drakerige gedrag
Afbeelding

Dit doet hij anders nooit hoor Schijnheilig
Afbeelding
Daarna was hij weer braaaaf
Afbeelding

En mocht ik het zelf weer proberen
Afbeelding

Cas mocht lekker in de paddock en Derrick brengt Neuf ook lekker weg
Afbeelding

Allemaal natuurlijk de nieuwe aanwinst van Katja bewonderen Kwijl
Afbeelding

Dit was de 3465ste keer (ongeveer) dat Vikki in de zonnebrandcreme werd gezet (en helaas mocht het niet baten)
Afbeelding

Al met al een zeer geslaagde dag, Vikki bedankt voor het organiseren (en het heerlijke eten) en Katja bedankt voor de adviezen!
Zeker voor herhaling vatbaar.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:19

Leuke foto's hoor, je hebt idd wel een draakje Haha!.. En Vosje is leuk, hij was thuis ook zo zielig dat hij niet bij de andere mocht nog..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:32

Vos is idd helemaal geweldig, wat een heerlijk paard!
De meeting was echt supergeslaagd, beetje jammer alleen dat ik vannacht wakker werd gebeld door ene 'Harry'.....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:35

Leuke foto's! En ik blijf jou en Cas een supercombi vinden... ik geloof je dan ook meteen dat hij dat anders noooooit doet... Knipoog *grinnik* En Vlek is zeker mooi, zijn nieuwe eigenaar gaat vast heel veel plezier met hem hebben. En volgende keer koop ik factor 35 denk ik...misschien dat het dan wel helpt... Scheve mond

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 10:16

owh, wat is die bonte toch mooi!!!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 10:16

Wat deed Cas nou??? Bokken??

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 12:02

Cas en bokken? Hoe kom je daar nou bij joh? Schijnheilig Enne...ik vergeet iedere keer die stoere hengst (lees: shetlander) die achter de bak staat... anders had ik iedereen wel gewaarschuwd... Knipoog Ik kom er iedere keer ook weer achter als ik er met Escaal langs rijd en meneer zich even laat horen...

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 12:55

Belker schreef:
Wat deed Cas nou??? Bokken??


Kan het geen bokken noemen Haha! , weet niet precies wat wel, dit is Cas zijn speciale hups.
Oftewel, ik wil hier niet langs, hier is het eng, ik heb geen zin, en zijn lichaam doet dan van alles om niet verder te gaan Bloos

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 16:49

Leuke foto's! Ik vond het ook een zeer geslaagde dag. Helaas heb ik niet zo veel gezien omdat ik Razinda terug heb gebracht, ik heb Katja dus maar op 1 paard gezien.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:59

Von"]
[quote="Belker schreef:
Wat deed Cas nou??? Bokken??


Kan het geen bokken noemen Haha! , weet niet precies wat wel, dit is Cas zijn speciale hups.
Oftewel, ik wil hier niet langs, hier is het eng, ik heb geen zin, en zijn lichaam doet dan van alles om niet verder te gaan Bloos
[/quote]

Ik weet niet wat voor beweging dat nou was. Voelde minder spannend dan het eruit ziet.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 21:58

Katja schreef:
Ik weet niet wat voor beweging dat nou was. Voelde minder spannend dan het eruit ziet.


Dat is het leuke van stills van een video afhalen Haha! , precies het juiste moment afdrukken.
Maar hij voelt inderdaad niet eng als hij zo doet, is gewoon een braaf paard Schijnheilig

JSpringer
Berichten: 63
Geregistreerd: 25-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:04

Grappige foto die van de zwarte die naar beneden duikt, aparte beweging van de ruiter Lachen
Lijkt een gezellige meeting, waarom heeft Katja(geloof dat dat haar paarden zijn) haar paarden ingevlochten voor een meeting?

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:04

De foto's zien er geweldig uit! Ben erg benieuwd naar alle andere foto's, er waren genoeg mensen met camera's...... sommige werden zelfs ondersteboven gelopen Knipoog

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:33

JSpringer schreef:
Grappige foto die van de zwarte die naar beneden duikt, aparte beweging van de ruiter Lachen
Lijkt een gezellige meeting, waarom heeft Katja(geloof dat dat haar paarden zijn) haar paarden ingevlochten voor een meeting?


Ziet er wel erg netjes uit als je de paardjes even vlecht. Ik moet toch een beetje voor de dag komen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 16:55

Ik kan me niet eens herinneren dat Katja zo een beweging maakte... hahahaha zal idd precies timing zijn geweest met die stills Haha!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:38

JSpringer schreef:
Grappige foto die van de zwarte die naar beneden duikt, aparte beweging van de ruiter Lachen
Lijkt een gezellige meeting, waarom heeft Katja(geloof dat dat haar paarden zijn) haar paarden ingevlochten voor een meeting?


Die van mij was ook gevlochten... Eerste keer voor ons beiden, maar het ziet er wel gelijk netjes uit, toch?