Boktrit Schoonloo Drenthe (12 deelnemers)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 21:37

Ik ga in elk geval mee! En ik kom met eigen paard. We hebben een tweepaardstrailer, dus er zijn eventueel mogelijkheden iemand uit de buurt mee te nemen...

Lijkt me echt ontzettend gezellig! Super hoor! Ik hoop dat er veel zijn die mee willen.


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 21:48

Maaike, ik kom met de trailer door Rolde. Daar zou ik je op zich op kunnen pikken.

Ik heb trouwens ook het liefst een doordeweekse dag. Heb er nu al heel veel zin in! Liefst woensdag of donderdag...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 10:59

Marije, ik kan je best oppikken, maar.... er is dan één iemand die minder comfortabel achterin de jeep moet zitten. M.a.w. het is een zgn. grijs-kenteken-jeep.
Maar die jongen die ook af en toe bij ons rijdt, die zit ook regelmatig achterin, dus het kan wel.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:31

Ik las dat er een aantal zijn die mensen kunnen oppikken. Ik kan er niet meer bij hebben dan nu afgesproken is, maar misschien zijn er anderen die even langs het station in Assen kunnen rijden. Dat is namelijk nauwelijks om. Vanuit Zwolle is het heeeeel makkelijk om in Assen te komen met de trein. (instappen en even later uitstappen...) Haha!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 12:03

Ik ga in elk geval mee.
Ik moet nog even overleggen of ik de jeep met trailer mee mag. Als dat niet kan, ga ik ook op een gehuurd paard. Kan ik de jeep en trailer wel mee, dan ga ik op Muzefee mee.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 11:27

Gezellig, zie ik jou ook eens in het echt!
Ik hoop dat het een gezellig dagje gaat worden, maar dat kan haast niet missen.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:41

He Marije, je bent lekker bezig! Haha!
Zomaar steeds mensen vergeten. Als het trouwens een beetje mee zit, is Muzefee tegen die tijd niet meer mijn bijrijd-KWPN... *LOL*

Tja... en bijrijd... ik ben de enige die haar rijdt. Hihi... ik geloof dat ik flauw begin te worden. Gaaaap

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:55

Wij kregen één persoon begeleiding mee. Ik weet niet hoe dat nu gaat...

En Marije, ik vind dat je het keurig doet hoor, petje af meid! Iedereen vergist zich wel eens, maar niet iedereen wil een meeting organiseren.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 11:49

Ik ben in juni 24 geworden, dus heb ik ook ongeveer de gemiddelde leeftijd!
Ach, leeftijd doet er toch niet zoveel toe? Het wordt vast wel gezellig!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 13:41

Wij hadden toen hele leuke paarden onder de kont, maar dat is al wel weer een tijdje geleden.
Ja, bijna elke manege heeft leuke en minder leuke paardjes lopen.

Nou ja, hopen dat het weer een beetje mee zit en dat de paden gewoon droog zijn.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 16:02

Een kwartier van tevoren aanwezig? Wordt er dan voor je opgezadeld? Dat was bij ons niet zo. Wij kregen een zadel en hoofdstel en ons werd gewezen welke stal we moesten hebben.
Nou ja, ik ben in elk geval om kwart voor elf aanwezig. Dan kan ik rustig opzadelen (borstelen doe ik thuis wel).

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 15:07

Okee... de paarden zouden eerst deze maand terug komen, maar nu blijkt dat ze pas 1 oktober thuis komen. Ik balen, maar goed... het is niet anders.
Ik wil dus ook graag een paard huren in Schoonloo. Ik kan ook in Assen en omstreken mensen oppikken.
Nienke, jij kunt wel meerijden vanuit Groningen en in Assen kan ik nog twee mensen mee nemen.

Ik hoor het nog wel...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 17:28

Ik baal ook wel een beetje dat ik Muuz niet mee kan nemen, maar ja, het is niet anders. Ik dacht dat haar eigenaren nu ongeveer terug zouden komen van vakantie, maar ze gaan pas komende zaterdag weg. (2 weken). Daarna ga ik de stallen ontsmetten en inrichten en de bak schoonmaken (onkruid, niet normaal meer!) en dan kan Muzefee in elk geval naar huis. Bugatti en Emansie blijven dan waarschijnlijk nog even daar staan.

Ik vind het wel okee als je mee rijdt. Neem ik in elk geval Nienke en Maaike mee en nog iemand. Het maakt mij niet uit hoor! Zeg het maar.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:15

Ik vind het okee. Ik neem Nienke, Maaike en Marije mee in de auto. Moeten we maar even afspreken waar ik jullie op kom pikken en Nienke, jij gaat maar mooi lopen! Haha! (tot aan mijn huis...)

Euh... BTW, is cap verplicht?

Nou ja, maakt ook niet uit. Heb ik hier wel liggen.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 13:32

Hé, ik zit een beetje te knoeien met de data...
Begin oktober komt Muuz terug en eind oktober gaan we pas rijden...
Het kan dus best dat ik Muuz wel mee neem. Ik denk er nog even over na en ik zie wel hoe ze is zodra ze weer terug is. Eigen paard is natuurlijk goud waard...!

Het kan dus best zijn dat ik alsnog wel met eigen paard kom. Dan kan er ook maar één persoon mee rijden.

Ik kijk nog wel even en ik laat het nog wel weten. Eerst maar eens kijken hoe ze loopt als ze terug is.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 23:11

Ik weet niet hoor, maar volgens mij is de Eekwal ook niet zo supergoedkoop. Ik denk dat het voor twee uur paarden huren ongeveer dezelfde prijs zal zijn.
Het ruiterkamp bij de Eekwal waar ik jaren geleden geweest ben, was in elk geval net zo duur als andere ruiterkampen in de buurt.
Bovendien vind ik zo'n 20,= per uur een hele normale huurprijs...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 18:04

Vind ik ook hoor! Marije, jij hebt de boel bij Knollegruun geregeld en dat heb je ontzettend goed gedaan. Bovendien vind ik de omgeving in Schoonloo ontzettend mooi!

En... als je het benzinegeld meerekent: de meeste mensen komen vanuit de richting van Assen. Dus zijn we goedkoper uit als we naar Schoonloo gaan dan naar Emmen.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 10:51

Leuk Kim, lijkt me gezellig als je ook komt! Als je niet met "eigen" paard komt, zijn er ook altijd wel paarden te huur hoor!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 16:31

He Anita,
Zou het ook leuk vinden om jou een keer in het echt te zien!
Gezellig als je ook mee gaat!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 22:14

Dit wordt vast heel erg gezellig! Ik heb er in elk geval heel veel zin in!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 10:21

Maar Kim, je kunt daar toch ook een paard huren? Ze hebben er genoeg hoor!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 14:22

Tja, ik denk toch wel dat ik Muzebeest mee wil hebben. Maar goed, ik weet het nog niet helemaal zeker. Het is ervan afhankelijk of ik de jeep en trailer mee kan krijgen en of ik 's avonds nog privéles heb of niet. Want om nou twee uur te gaan buitenrijden en dan 's avond nog een les te lopen, wordt wel een beetje veel van het goede lijkt mij...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 22:19

En ik neem mijn gekke knol van 1,70m mee. Ik hoop dat ze zich een beetje zal gedragen.
Dat betekent trouwens wel dat ik eigenlijk maar één persoon in de auto mee kan nemen... Geeft dat problemen?
Ik denk dat ik dan het beste Nienke mee kan nemen, anders moet iemand anders hier langs komen om haar op te pikken Haha!

Nienke, dan moeten we dus wel even langs stal om paard, trailer, jeep en andere spullen op te halen. Okee?

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 09:30

Er zijn dan inderdaad twee mensen die eerst met mij mee zouden, maar die nu niet met mij mee kunnen (of ze moeten in de laadbak van de jeep, maar dat lijkt me niet echt comfortabel).
Enne Nienke, als ik jou van huis moet komen ophalen, moet ik wel heel erg omrijden. Daar moet ik eerst nog even heel hard over nadenken Haha!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 19:10

Ik vond de organisatie wel in orde!
En de paarden zagen er goed uit (ondanks de drukplekjes) en de begeleiding was vriendelijk.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 73 bezoekers