FOtosessie Boktclinic Mijdrecht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 08:47

Haha... mijn luie Clippemannetje liggend aan het grazen... en woohooooo... Escala in actie bij de sprong... aan Belker, wat een timing zeg Haha! . Ik vond het een erg gezellige dag... en het eten vond ik ook erg lekker (maar goed, dat heb ik dan ook zelf uitgekozen *grinnik*...maar volgende keer mag ik dus wel minder stokbrood en kruidenboter halen... Knipoog Het weer was ons gunstig gezind, wel warm maar daar word ik toch altijd vast vrolijker van dan van de regen. En ach, we hebben een spuitplaats... dus daar heb ik menig paard (en mezelf) regelmatig zien staan... Maar goed, ik vond mijn eerste clinic organisatie (weet niet waar Orri het over heeft met ervare Tong uitsteken was mijn eerste poging Knipoog ) redelijk gelukt al zeg ik het zelf... Ik hoop dat de rest dat ook vond. Het enige wat me een beetje tegenviel was dat Merilyn en Tessa de cocktail saus niet eens op hebben gekregen... was maar 2 liter... Schijnheilig


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:43

Even voor hen die het niet weten...de foto's in volgorde van boven naar onder zijn:

Een luie Eclipse liggend aan het grazen, Jura op Razinda, Claudia op Neuf, het mooie hoofd van "Vlek", Katja op de Vos, Von op Casanova, Manic op haar fantastisch brave en knappe 4 jarige man, Jessica op Randa (van stal), andere Jessica op Andiamo, Marga op Lisa (ook een stalgenootje), MOHGirl (Lisette) op Bobby (wederom een stalgenootje), Wendela op Escala (mijn eigen puk Lachen ), groepje bokkers aan het kleppen, mooi Vos hoofdje Party!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 12:00

Solon...wist ik nog wel hoor... maar ja, hij is nu eenmaal fantastisch braaf en knap... je mag wel trots op hem zijn hoor Eva! Hij gedroeg zich echt als een volwaardige stoere vent. Geen van de paarden was trouwens mis... Kwijl En ik blijf een zwak hebben voor de combi Von en Casanova, die 2 stralen echt iets uit samen vind ik... de rest ook natuurlijk, maar bij Von en Cas valt het me iedere keer weer op Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:58

Melanie woont daar... zwart achtig haar, bril en lange zwarte rok... dat had je aan toch?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:49

Jurga heeft goed opgelet hoor! Dat was idd iemand anders... Melanie vertoont overigens wel een lichte uitgroei maar is niet in bezit van voorpluk Knipoog Misschien moet ik even foto's van iedereen maken... Schijnheilig Melanie heeft langer haar dat ze in een laag knotje oid had...

En oh... Ik heb wel belangstelling in een cd'tje met de foto's btw! Haha! Misschien kan je me een pb'tje sturen wat de kosten zijn... ik ben dol op foto's.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers