Aanbetalingen BBQ in Mijdrecht (postbank..grr)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Aanbetalingen BBQ in Mijdrecht (postbank..grr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 07:56

Aangezien de postbank niet erg welwillend is heb ik geen flauw benul van wie de 2 bedragen die ik heb mogen ontvangen afkomstig zijn... Ik heb een aanbetaling van 10 euro ontvangen (op 19 mei al...snelle betaler Lachen ) en een betaling van 22 euro... beide bedragen zijn afkomstig van een bankrekeningnummer... zouden deze mensen even willen laten weten wie ze zijn ajb? (als ik moet gokken... Merilyn? of Von? Jurga en Syph?) Dan kan ik jullie namen iig even aanstrepen... maar jeetje zeg, wat een ellende die postbank... heb ik dus helemaal niks aan... dus vanaf vandaag misschien maar liever geen betalingen meer overmaken want die kan ik helaas toch niet meer op tijd traceren Tenzij ik vandaag opeens de gegevens van girotel ergens vinden kan... maar ja... En zijn er nog andere mensen die hun aanbetaling al overgemaakt hebben? Zo ja; wie zijn jullie en welk bedrag hebben jullie overgemaakt? Haha!



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 10:32

Denk ik idd ook Syph...en dat is mooi Merilyn, hopelijk staat het er vrijdag iig op... (zaterdag doen ze geloof ik niks bij de postbank... of wel? ) en anders moet je maar even vertellen hoeveel je overgemaakt hebt, noteer ik dat even. Bedankt vast allemaal. Party!! En wie nog niet gestort heeft mag zaterdag betalen hoor... wel zo makkelijk denk ik... Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 07:07

Oke...tot nog toe 3 (aan)betalingen ontvangen... van Von, Napoleon en Jurga en Syph. Merilyn is onderweg...en willen de rest van jullie dan zaterdag gewoon betalen? Lachen Alvast bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers