The 6-flags experience, by Fasel :D

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 11:40

Fasel schreef:
Pffew, het niveau was laag, erg laag die dag.


Ja, dat idee kreeg ik al. (Geen dank trouwens! Tong uitsteken)

Volgens Marco werd Mayo eerst nat (nadat hij aan haar had gezeten) en daarna liep ze heel hard naar een boomstam toe. Ik heb nu helemaal bizarre ideeën over Mayo. Vingers aflikken

Citaat:
Het was heerlijk om Magic zo te zien. Hij zei nog gisteravond. Ik heb een fantastische dag gehad maar jij een leuke dag. Ik zei 'weet jij hoe het voelt om jou zo in je element te zien? Dan denk ik dat mijn dag toch echt leuker was dan die van jou' Lovers .


Wow, wat LIEF zijn jullie saampjes!!! Lovers

Leuk dat jullie ook nog eventjes bij de paardenbeesten zijn geweest! Ik blijf het een leuk stel vinden, Zwartje en Witje. Als het goed is, krijg ik trouwens vandaag mijn geborduurde deken in handen, ben benieuwd! Lachen

Maar eh... als ik die verhalen zo lees over achtbanen, snelheden en tig keer over de kop, dan ben ik blij dat ik de hele dag lekker rustig in een overdekte binnenbak in Laag Soeren heb gezeten. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:24

Oftewel 'wat kunnen die gekke bekken trekken hè?' *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 09:35

Schietgebedje heet dat. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers