verslag tukkermeeting bij het pannenkoeken huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

verslag tukkermeeting bij het pannenkoeken huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 19:17

hee mensjes!!
ik zit nu bij marije en we zijn net terug van het pannenkoekenhuis. het was echt supergezellig!!
geert-jan kwam mij om 4 uur ophalen, eerst nog ff bij mij thuis iets gedronken en toen weggegaan. we zijn gewoon in 1 keer goed gereden en waren er dus ook te vroeg.
gait en ik gingen dus maar ff in het speeltuintje spelen. hij ging op de trampoline maar daar mocht je niet met schoenen aan op, dus hij deed ze maar uit. hij sprong 1 keer en toen werd ie kleddernat omdat er allemaal water onder zat. ik kon mijn lach niet meer inhouden en schaterde het uit. hier heb ik helaas geen foto van gemaakt.
toen zijn we maar even op van die schommelbeestjes gaan zitten die renee (tequila) wipkippen noemt.
eindelijk kwam de rest van de clan eraan en zijn we naar binnen gegaan.
gait moest met zijn keuze van pannenkoek weer eens moeilijk doen: pannenkoek met ei, ui, paprika en ham was het volgens mij.
we hebben heerlijk gegeten en ondertusen veel lol gehad en vooral veel foto's gemaakt.
na het hoofdgerecht hebben we natuurlijk nog een toetje gehad. alleen zaten cynthia (lowara) en renee een vreselijk vies goedje te maken van ijs, slagroom, stroop, poedersuiker en chocoladesaus. heb ik ook nog wel een foto van. ze hebben het zelfs geproeft!!!
na de tijd mochten we nog grabbelen uit de grabbelton... we wouden natuurlijk allemaal zo'n vaag brilletje waarmee we ook nog wel op de foto staan Haha!
toen nog weer even gespeeld in de speeltuin en je raad het al.... weer foto's gemaakt.
nu ben ik dus bij marije en we gaan vanavond enschede in. ik kan de foto's dus nog niet op bokt zetten, maar die komen morgen bij ITP... dat beloof ik.
groetjes liselot

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:13

Het was zeker leuk Haha!

Foto's zijn heel gaaf geworden, ben nu bezig met uploaden en verhaaltjes verzinnen *LOL*
Ben trouwens benieuwd wat voor reacties Marije op haar werk gaat krijgen Schijnheilig *We waren echt engeltjes hoor.... Knipoog* En Gait was inderdaad moeilijk Tong uitsteken Neem dan gewoon een naturel en smeer daar zoveel stroop op (na 5 minuten wachten) dat het na 2 sec weer gesmolten is en het over je bord stroomt Haha! En hij staat ook TE vaak op de foto Haha! Het grootste gedeelte wel alleen met een deel van hoofd of hand oid, maar toch...

En de grabbelton Haha! Brilletje ligt hier hoor Haha! De foto's daarvan zijn wel een beetje wazig Knipoog Naja, wat wil je wanneer je alles dor een roz.... euhm... groene bril ziet???

Goedjeprut was trouwens heeeeeeeeeel vies... Heeeeel zoet Lips are sealed Maar ja, echte koks proeven hun creaties Tong uitsteken *Nooit weer....*

Maar wel voor herhaling vatbaar!!! Volgende keer bowlen???

Haha!


Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:56

jaaa, volgende keer bowlen Haha!
het was idd heel gaaf!

ennuh, geit had geen ham, maar spek op zn pannenkoek Tong uitsteken
maar ik ga weer ff verder met mn puzzen Lachen ben nog al druk Tong uitsteken

tot zo in de stad allemaal Haha!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 12:00

*Gaaaaaaap*

Goedemorgen allemaal! Haha!
Het was echt super gezellig gisteravond! We lagen pas om kwart over 5 in bed en ik ben nu al een tijdje in de kleren, maar LiSSy komt net in nachtpon aanlopen Haha!

Het was gisteren inderdaad erg gezellig! Maar Marleen, don't ever steal my shoo again Extreme duivel

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 14:42

Shoe bedoel je??? Knipoog

Ik was er vannacht ook om een uur of 5 weer Dromen *Gaapt mee* Kwam er om euhm... 12 uur uit ofzo Schijnheilig En m'n portomonnee is nog steeds niet terug Huilen Scheelt dat gister alles voor me betaald is Lachen Lovers lieve mams voor de panneNkoeken en Marnix en Andre voor het uitgaan Haha!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 19:09

waarom gingen jullie dan ook geen pizza eten, had gait ook niet zo'n moeite gehad met kiezen... Knipoog
maar het klinkt leuk, jammer dat ik zo druk was.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 19:16

Gait had ook pizza Schijnheilig

*Naja, ik vond het allemaal pizza's... Op de een of andere manier bleef ik het pizza's noemen ipv pannenkoeken.... *