Esme_27 en Kiara gemeet!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Esme_27 en Kiara gemeet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 15:37

Nou zondag had ik afgesproken met Esmeralda ! Ik had op nuala geboden met de boktveiling voor een ritje !

Zondag zijn we in de auto gestapt en hier het verslagje :

Eerst een langzame en vermoeiende reis naar assendelft gemaakt Gaaaap We hebben een halfuurtje in de file gestaan en we hebben er 1 1/2 uur over gedaan om er te komen Lachen

Toen we aankwamen stond Esmeralda er al met Nuala Lovers En echt Esmeralda is superaardig en Nuala Lovers *zucht* wat een supermooi beessie ! We hadden wat gepraat en later is Nuala opgezadeld. Ik heb er op gestapt (meer niet) want ze is namelijk 9maanden drachtig! Ze stapt in ieder geval heel erg lekker Haha! Na 25 minuten ben ik er afgegaan en is Nuala lekker op wei gaan grazen Vingers aflikken


Toen zijn esmeralda en ik naar Paula gegaan (kiara op bokt) en kreeg ik een lesje van haar op Kiara haar tinker ! Een ontzettend gaaf beessie !
Het ging best goed een paar keer ging Kiara er vandoor *LOL* Was echt grappig ! Later heb ik kiara uitgestapt en mocht zij ff lekker rollen !
Ik heb nog een rondleiding gekregen op de boederij! Echt supermooi is het daar Kwijl

Daarna zijn esmeralda en ik naar esmeralda's huis gegaan en hebben we nog ff wat gekwebbeld !

Het was echt supergezellig !
Bedankt Haha!

Jewel... :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers