boktrit omgeving tilburg noord brabant iemand???

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:42

ja leuk idee inderdaad...

Fleur en ik rijden op de manege van de eerste optie. Fabske is daar ook bekend. Misschien kunnen we preoberen, als er neit al te veel mensen zijn die daar een paard willen huren, dat we best zonder begeleiding zullen mogen. Het gebeurd vaker, fleur en ik, en fabske ook wel kennen de omgeving goed, dus dat gaat wel denk ik...

bovendien vind ik de bossen daar heel erg leuk. Lange rustige paden.. Groot heide gebied... veel mogelijkheden. We zouden evt. zelfs nog naar een meertje kunnen gaan, waar we het water inkunnen....

Misschien ergens in de zomervakantie of zow...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:18

leuk dat er zoveel interesse is, het liefste heb ik ook optie 1, maar we moeten dus even kijken of de eigenaar van de manege dat wel goed vind, ik bedoel met een stel onbekende paarden op stap, en dan in ieder geval 2 manege pony's meegeven, ookal kent hij fleur en mij wel heel goed, daar neit van...

maar goed, het liefst ga ik dus voor optie 1, bij optie twee is het namleijk zo, dat viv en ik dan op onze verzorgpaardjes moeten, en of dat met zoveel vreemde paarden wel zo slim is ??? ik bedoel, de galop met zijn tween te gelijk gaat nu zelfs al amper goed... daarom galoperen we ook liever apart... maar we moeten dus maar even kijke

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers