Wat zijn Mo en Maarten toch aan het doen???

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 09:27

Het was echt een fantastische avond hè Mo?? Nou, ik heb mijn maatje gevonden hoor.


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 10:20

tja, Mo en ik zullen waarschijnlijk volgens jullie allebei nogal rechtop op het paard zitten denk ik. Persoonlijk heb ik er nog niet zo op gelet, maar zal in het vervolg iets meer op mijn houding gaan letten Knipoog


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 11:47

En........ Ja hoor, zo komen de roddels weer in de wereld Lachen Maar maakt niet uit ik en Mo weten precies hoe de vork in de steel zit Knipoog

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 12:31

hmmm, ik heb het beeld van mijn monitor nog maar 's wat helderder gezet en het ziet er toch wel heel verdacht uit. Zoveel heb ik toen toch niet gedronken dat ik er niets meer van weet?? Verward Hmm, het ziet ernaar uit dat de kat ondertussen verdwenen was en dat Mo gewoon doorging. Tja, zoals je zegt, er is geen ontkennen meer mogelijk *zucht*.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 13:38

Mo is de vriend van Mayo (jammer genoeg Knipoog )

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:52

Ik ben (net als bijna ieder ander hier) via via op deze site terrecht gekomen. Aangezien ik mij ook met paarden bezighoudt en dit een leuke site vind ben ik hier blijven hangen.

Enneuh, ja, ik ben een broer van iemand hier (maar die is hier nog maar 1 keer geweest en daarna niet meer (geloof ik Verward )), maar door hem ben ik niet op deze site gekomen.

maar goed, dit is allemaal wel weer heel erg offtopic. Laten we het nu maar weer over (hoe erg ik het ook vind) de foto hebben *zucht*.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:26

Haha! Die is ook supergoed zeg!!! Mensen, ik zou zeggen: leef je uit, het kan mij allemaal niets meer schelen. Dit is humor!!!!!! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker