Katjaspringclinic 19-04, Update:

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:40

Ik kom ook kijken, weet nog niet of ik aanhang meeneem of dat ik alleen kom om Belker aan te moedigen Haha!

Mag ik ook eigenlijk te paard komen kijken of is dat geen optie? Volgens mij is het namelijk maar een klein stukje rijden naar de Wiecksloot vanaf Stal Arends en dan heeft Nap gelijk zijn beweging gehad Haha!


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:33

Pipo schreef:
Er is trouwens een veearts overleden aan het virus, dus ik begrijp echt niet waarom jullie zo makkelijk denken. En zo verschrikkelijk aan jezelf denken.


Niet om het een of ander maar deze veearts heeft verzuimd de medicijnen in te nemen die iedereen krijgt die op een bedrijf werkt waar verdenking heerst, of een ruiming plaats vind. Hij heeft dus de instructies niet opgevolgd en heeft dat met de dood moeten bekopen.

Aan de andere kant ben ik het wel eens met de mensen die niet naar de clinic zijn geweest. Als er nu zo uitdrukkelijk word gevraagd om geen dieren te vervoeren waarom dan toch doen? Dan maar niet, dan komt het wel een volgende keer. Ik heb er over nagedacht of ik zou gaan of niet en uiteindelijk ben ik niet gegaan omdat ik het en niet ok vond dat het door zou gaan en omdat ik eigenlijk kwam om Belker aan te moedigen (ik dacht namelijk dat zij ook niet zou gaan vandaag!)

Waarschijnlijk komt er van de week ook een rijverbod in de bossen en kunnen we helemaal niet meer buitenrijden, helaas pindakaas, maar het is nog veel erger voor al die boeren die al hun hebben en houwen kwijt zijn Dan maar even niet met de trailer weg of een plezierritje niet kunnen maken.........

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:47

Pipo"]
[quote="napoleon schreef:
Niet om het een of ander maar deze veearts heeft verzuimd de medicijnen in te nemen die iedereen krijgt die op een bedrijf werkt waar verdenking heerst, of een ruiming plaats vind. Hij heeft dus de instructies niet opgevolgd en heeft dat met de dood moeten bekopen.

.........


Klopt helemaal wat je zegt, het is zijn eigen schuld. Helaas heeft hij wat te makkelijk gedacht erover. Neemt niet weg dat ik er nog steeds niet mee eens ben. En dat heb ik meerdere malen toegelicht. Haha!
[/quote]

Weet ik, en ik ben het dan ook roerend met je eens Knipoog

Vind niet dat wij onze beesten moeten gaan verplaatsen als het niet noodzakelijk is terwijl er uitdrukkelijk word gevraagd vooral zo min mogelijk dieren te vervoeren Er worden op dit moment tienduizenden dieren afgemaakt, het is een gevaar voor de volksgezondheid, bedrijven lijden grote verliezen en als nou het enige is wat er gevraagd word om geen dieren te verplaatsen dan lijkt mij dat je dat moet respecteren.

Overigens waren ze heel streng aan het controleren aan het begin van de
avond met helicopters bij ons in de buurt!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:19

Iedereen moet voor zich weten of ze het verantwoord vinden om te komen. Ik heb ervoor gekozen niet te komen omdat ik dacht dat Belker ook niet zou gaan en omdat ik het toch niet verstandig vond om in deze situatie naar een meeting te komen, aangezien wij met onze stal ook naast een bedrijf zitten met gemengde dieren. Sorry niet 1 bedrijf maar ook nog een ganzenfokker.

En Belker: het was vrij duidelijk dat de politie trailercombinatie's aan het aanhouden waren ook met behulp van de helicopter, dat waren ze vandaag namelijk ook aan het doen............... heb er met veel intresse naar staan kijken hoe trailers vandaag werden aangehouden op de weg richting stal met een rondcirkelende heli erboven

Overigens werden wij 3 weken geleden om 8 uur s'ochtends al aangehouden toen wij de bocht 2 minuten van stal om draaiden. Dus hoezo geen strenge controle Verward

Vond het uiteraard wel jammer dat ik niet kon kijken en als ik Sjuimpje nog wat verschuldigd ben aan onkosten wil ik dat uiteraard gewoon betalen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers