Lipizzanerdag 6 April programma en wie komt ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Lipizzanerdag 6 April programma en wie komt ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 18:02

Ja ja eindelijk is het dan zover, a.s. zondag 6 april is er weer een Lipizzanerdag in de Hollandsche Manege in Amsterdam. Vanaf s'ochtends 10.30 word er losgereden en om 11uur beginnen de eerste proeven. Dit jaar word als eerste de Z1 en M2 gereden. Dit duurt tot 12 uur. Om 12 uur begint dan de M1 en die duurt tot 13 uur. Om 13 uur gaan de klasse L2 L1 en de B (zit ik in Haha! ) van start, aansluitend zal er de prijsuitreiking te paard zijn met daarin ook de huldiging van het Lipizzanersportpaard 2002

Demonstraties beginnen om 15 uur met o.a. demo springen, 2 x een Kur op muziek, lange teugel en een hele leuke show van Lipizzaner met....... (mag ik niet verklappen Haha! )

Dit alles zal rond 16 uur afgelopen zijn en daarna is er nog de mogelijkheid om tijdens de kinderactiviteiten kennis te maken met de Lipizzaners en er eventueel even op te mogen zitten (Nappie is ook een gewillig slachtoffer )

De Hollandsche manege is echt een super mooie manege en door de Barokke uitstraling komen de Lipizzaners helemaal tot hun recht.

Tevens is er de mogelijkheid om vanaf de balkons alle verichtingen te volgen van de deelnemers en is er een heel leuke bar c.q. restaurant Vork

Ik hoop dat er gezellig nog wat bokkers komen kijken, laat anders even hier een berichtje achter als je van plan bent om langs te komen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 18:29

Heb het al eens eerder gezegd op de chat, het lijkt me erg leuk om te komen en qua tijd zou het wel uitkomen (omdat je zelf laat start), maar ik moet het nog even aankijken... Wie weet...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 18:32

Ik kom! Haha! (quelle suprise Knipoog )
De Hollandse, dat is die bij het Vondelpark toch?

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:29

Helaas, ik kom die ochtend net terug uit Oostenrijk (ik vertrek vannacht) dus dat leek me niet zo'n goede voorbereiding om een Z1 proef te starten.

Heel veel succes voor degenen die wel starten, ik hoop dat een hele drukke en gezellige dag wordt.

Volgende keer doe ik weer mee

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 18:30

ik kom ook, incl paard. We moeten om 12:15 rijden.
heb trouwens begrepen dat het niet bepaald gemakkelijk is om je trailer daar kwijt te kunnen, klopt dat??

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 18:51

laurae schreef:
ik kom ook, incl paard. We moeten om 12:15 rijden.
heb trouwens begrepen dat het niet bepaald gemakkelijk is om je trailer daar kwijt te kunnen, klopt dat??


Ha harstikke gezellig Regine komt uiteraard ook dus dat zal dan in ieder geval een kleine Bokt-meeting worden Haha! Ehh, ik heb me trouwens ook laten vertellen dat het echt een probleem is om te parkeren, ik kom dus al vroeg naar Amsterdam toe zodat we de trailer nog kwijt kunnen..... er schijnen wel gewoon parkeerwachten rond te lopen op de parkeerplaatsen, maarja om je trailer met paard nou zo achter te laten.............

Maareh, gezellig dat je komt Knipoog

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 07:57

napoleon schreef:
Ehh, ik heb me trouwens ook laten vertellen dat het echt een probleem is om te parkeren, ik kom dus al vroeg naar Amsterdam toe zodat we de trailer nog kwijt kunnen..... er schijnen wel gewoon parkeerwachten rond te lopen op de parkeerplaatsen, maarja om je trailer met paard nou zo achter te laten.............



heel fijn, wij moeten 3-3.5 uur rijden, en ik ben niet van plan om nog vroeger weg te gaan Dromen , dus dat wordt waarschijnlijk nog lastig.

maarre, wiordt idd nog gezellig, kan ik jullie lipi's ook eens in het echt zien.

regien

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 11:59

Er zijn wel parkeerplaatsen gereseveerd voor trailers. Maar het zal wel drukjes zijn! Maar ja geen zorgen voor de dag van morgen! Ik heb er in ieder geval al hartstikke zin in!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 16:19

Ja mijn zus, haar bijrijdster en ik komen toch.
Heb er zin in!!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 16:39

hé gezellig, geen pliva optreden dus??

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 17:09

Nee Pliva gaat niet mee.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:16