Boktrit manege bergemo--> de tijden!!!!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 18:44

Ik vind het goed zo!
Het was toch de 27e of zoiets he?


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 19:04

Oh ja, dat ben ik ook vergeten, ik neem natuurlijk ook mijn fototoestel mee! (die neem ik echt overal naar toe en ik maak idere week wel een rolletje vol!)
Ik hoop ook dat we de ponys zelf op mogen zadelen, maar ik denk wel dat dat mag. Want wanneer we er zijn, zijn de ponys echt nog niet opgezadeld en als we dan zeggen dat we dat liever zelf doen, mag dat echt wel.
Zien wel elkaar trouwens in de manege zelf, in de kantine, of op het teras ervoor?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 18:12

In de regen rijden is ook heel gezzelig hoor! Dan hoor je alle druppels op de bladeren van de bomen en bij aankomst van de manege moeten de ponys droogemaakt en dat is natuurlijk ook gezelig met zijn allen!
Ik weet nog niet of mijn vader vrij heeft, waarschijlijk wel. Dan brengt hij mij met de auto naar Bergemo, dat is denk ik nog geen half uur.
En als mijn vader geen vrij heeft dan ga ik met de fiets en dan heeeel ver. Ongeveer een uur fietsen, misschien wel meer. Dan ben ik dus al moe voordat ik op de manege ben!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 09:16

Wie is die tweeling dan? (zeg ik nu iets heel doms?)
Ik zie het al helemaal voor me allemaal een sticker op met Bokt, haha! Dan loop je best voor banketstaaf. Maar ik denk wel dat ik iemand herken.
En anders merken we het wel vlak voor de buitenrit.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 19:52

Als ik niemand herken roep ik gewoon heel hard: Zijn er nog Bokkers in de zaal?!


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 19:59

Ik heb net in de profielen gekekn van de tweeiling, en nu zie ik het pas! Terwijl ik al zovaak in jullie porfielen heb gekeken!
Ik durf te wedden dat ik jullie dalijk allemaal door elkaar haal, of ik ga jullie bij je boknaam noemen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers