Nieuwe poging: Meeting in Zuid-Limburg !?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 14:07

Ik wil wel op een zondagmiddag, als ik het maar op tijd weet wanneer. Op 11 mei kan ik iig niet maar volgens mij kan ik de andere zondagen wel.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 10:53

OK, 22 juni, ik stuur je nu een pb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 09:43

bbq-en in neerbeek, strak plan! Kan ik zelfs op de fiets komen. Ik weet niet of ik ook mee ga naar de picknick (ligt er een beetje aan hoeveel paardjes ik moet doen die dag enzo) maar als de bbq in Neerbeek kan zou het voor mij echt super uitkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 14:34

Ik ga iig mee maar dat wist je al. Volgens mij zijn we uiteindelijk met zijn 4-en.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 11:32

Kunnen we niet wat gaan spelen bij een dagstrand. Dan kunnen de niet zwemliefhebbers een beetje pootje baden en de rest helemaal afkoelen. Nemen we wat spelletjes mee bijvoorbeeld en een mand met fruit en limonade en hapjes?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-06-03 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 12:55

Ik begreep van Floor dat we zouden gaan bowlen maar dat is dus niet zo? Maar we gaan niet rijden op de Brunsummerheide toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 09:46

Ik ga iig mee bbq-en dus voor mij kan je wat bestellen (niet te veel, ik ben geen grote eter). Ik zit nog steeds te twijfelen of ik ook al 'sochtends mee ga. Ik zou liever pas om 2 uur ofzo afspreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:12

Mij komt 2 uur iig echt veel beter uit. Of jullie gaan gewoon om 11uur naar Brunssum en dan kom ik als we gaan bbq-en. We moeten toch op tijd beginnen met de bbq omdat Maud op tijd terug moet en er nog meer zijn die het niet laat maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 08:20

Ok, ik ben om 15.30 bij het huis van Maud haar ouders. Ik ga dus niet mee naar de hei maar wel mee bbq-en.
Hoeveel kost het eigenlijk?

Jammer dat je niet mee mag feetje. Misschien mag je wel naar de bbq? Dat is gewoon bij deouders van Maud in de tuin. Ik ben trouwens 26, afgestudeerd en verloofd. Misschien vinden je ouders dat betrouwbaar klinken? Ik wil ze ook best even bellen hoor als ze dat willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 14:15

Dus ik hoef niet iets mee te nemen (behalve geld) naar de bbq?
Salade, brood en drinken regelen jullie ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 14:35

Maudje schreef:
Katrien; je hoeft niks mee te nemen. (kan wel, hoeft niet Knipoog )

Wat halen jullie dan? Dan weet ik wat ik nog bij kan halen? Of zal ik voor een dessert zorgen? Lusten jullie bananen, dan maak ik bananenboten voor op de bbq.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 14:55

Ha ha ok, maar weten we nu eigenlijk hoeveel mensen er komen? Dan weet ik hoeveel bananenbotenik kan maken (is heel simpel maar wel lekker!).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers