bokt meeting belgie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wie wil er een Bokt meeting in Belgie (Limburg)?

Ik wil wel een bokt meeting in Belgie maar dan wel niet in Limburg
17 (58%)
Ik woon in nederland en dat is een beetje te ver voor mij
6 (20%)
Ik wil wel een bokt meeting in Limburg (belgie) maar dan precies
6 (20%)

Totaal aantal stemmen: 29


Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 19:55

Naar Limburg gaat echt niet .Leuven ook niet , aarschot ook niet bij mij Tong uitsteken.Niet allemaal zeggen waar je woont en dat je daar een meeting wilt , zal iedereen wel willen , maar we kunnen het best doen wat het centraalst is voor iedereen....Als we nuiseen lijstje gaan maken waar alle belgische bokkers wonen... ?


Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 15:15

Sja , met wie zijn paarden ?Aan de zee moet je dan nog geraken... .Dat gaat nu wel met de trein natuurlijk Lachen.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:10

In juni is het de diamond cup met polo in brecht.Waarschijnlijk ga ik daar naartoe... Tong uitsteken , want de eigenaar van de pony's vroeg of ik niet mee wou gaan , alleen is dat meestal tijdens de examens zei ze...


Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 12:22

Hmmm ja maar zijn er niet zoveel... en naar waar dan ?

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:17

Ja ik heb het gelezen , maar ik geraak er niet , dus reageer ik maar niet.En mag niet alleen of met iemand vreemd op de trein .

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:13

Haha , dat weet ik nog niet.Met een 'groep' vriendinnen ga ik deze zomer wel naar de zee een andere vriendin bezoeken Tong uitsteken maar dan zijn we al met 8 en das wel wat anders... .En ik dan , ik word pas 14 in september Haha!.Maar denk dat die leeftijd geen verschil maakt 'hoop ik' ?En sja als ik een vriendin meeneem moet die al kunnen paardrijden hé... .

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:15

Oooooow ja Jolanda , was jou helemaal vergeten Haha!.Ja inderdaad , met jou zou ik zeker mee mogen Haha!.http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=1436771#1436771 , van die strandrit zijn er toch al een paar Belgen.En dan op dit topic staan er ook al een aantal.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=104466&start=0Op dit topic ongeveer alle Belgen nog een keer.Die strandrit is wel vrij ver weg moet ik zeggen.

Hier in Antwerpen op de Linkeroever is ook een manege.En daar kan je paarden huren voor een hele dag.Daar is dus ook een heel groot bos aan waar boomstammetjes liggen waar je af en toe is een sprongetje kan doen Haha! .En heb je ook mooie gebieden hoor , het Sintanneke bvb Tong uitsteken.Die manege heet St-Albertin ofzoiets...[/url]

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:49

Denk ook niet dat die paarden dat volhouden Knipoog.Maar mijn vriendin heeft daar haar pony staan.En je hoeft niet persé een paard te huren, want toen had ik voor een uur (12 euro dacht ik) betaald en mocht je een uur naar het bos... .Maar dat is dan weer zo kort Haha!.

Ja en een strandrit vind ik dan wel weer te ver... .Tenzij jij naar zee wil rijden Tong uitsteken ?

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 16:09

Ja inderdaad.We kunnen beter naar dingen op zoek gaan hier in de buurt Tong uitsteken.Zoals linkeroever misschien Tong uitsteken , haha Haha!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 19:27

Hmmm ja... .Ik vraag me af of iedereen zomaar daar op buitenrit mag , want ik kende mijn vriendin dus mocht ik rijden.Maar misschien als ze je nog niet hebben zien rijden dat je nog niet mag ofzo ?Ik weet het ook niet... .Misschien is er een site van die manege , zal zo eens zoeken Lachen.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:25


Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:41

Veel plezier Tong uitsteken , doe een kus aan Spikkeltje en Mistral Knipoog

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:28

Maar ,ik ben de tweede week van de paasvakantie bij mijn vader... .Is allemaal nogal moeilijk om zo af te spreken... .Denk dat ik maar pas...

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:58

angelke schreef:
Een middagje Stapelheide ofzo lijkt me wel wat, St-Hubert iets minder Haha!.
We kunnen ook naar Bobbejaanland ofzo anders?

Die strandrit in de grote vakantie, gaat dat(i.v.m. op strand rijden)?


Liever St-Hubert !Weet niet of ik nog op Stapelheyde durf komen Bloos .Aangezien ik daar niet meer rijd.Vorige keer toen ik er kwam probeerde ik zoveel mogelijk de eigenaars te ontwijken Clown .Bobbejaanland lijkt me ook wel leuk hoor !Ik zag net dat topic van in De Panne , allemaal heel erg leuk lijkt.Maar de vraag : of ik zoiets wel mag ?Het is niet echt hetzelfde als op kamp gaan want dan is er nog begleiding , ja er zijn dan wel oudere bokkers etc. maar toch is dat anders (leg dat maar eens uit aan je ouders hé!).

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 21:37

Ik heb mijn A als mijn B niet , nooit gehad Tong uitsteken.Ik ga wel op buitenrit af en toe bij mijn verzorgpony's en heb zondag dressuurwedstrijd Tong uitsteken , dus ik kan wel ongeveer 'rijden' Haha!.Nathalieke dan kan je zus zeker mee hoor , paardenpeeps zijn boktpeeps Tong uitsteken.

Ja en van dat camperen , het zit nl.zo , vroeger ging ik ooit eens afpsreken om met een penvriendin/chatvriendin te blijven logeren bij elkaar , maar dat is ondertussen alweer 2 jaar geleden.En dat ging niet door aangezien zij in Nederland woonde... .En als ik dan nu met dit verhaaltje afkom gaat mijn vader mij uitlachen Haha! , hahaha Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers