hengstenshow Assendelft 15 maart

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 20:32

Ik kom morgen ook! *LOL*
Daar had ik al op gehoopt, had het thuis al laten vallen, maar kreeg geen reactie. En ineens hadden mijn zus en moeder het erover dat we er naar toe gaan.

Omdat we morgenochtend Magic gaan verhuizen, naar stal Knap, ook in Assendelft. Kunnen we morgenavond nog even kijken of alles goed is met haar. En ook even door naar de show.

Maareh....dit keer wil ook wel iemand echt meeten en niet weer niemand herkennen Huilen Haha!


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:54

Ow gezellie allemaal!!
Wat ik morgen aantrek kom ik morgen wel op terug ok?! Daar ben ik nu nog niet achter.
(zal vast wel rijbroek worden)

En Dennis: een vriendin van mijn zus en mij zal heel blij zijn met jou en je super hengst. We waren laatst dus naar een paardenveiling en er waren daar geen 'minipaardjes' (haar woorden) en daar is ze gek op. Dus ze zal helemaal in de 7de hemel zijn met jullie!! Schijnheilig

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 14:51

Nou even voor herkenning:

Ik heb mijn haar in een klein staartje, ik denk licht groene rijbroek. Zie profiel, de onderste rijfoto's.
En daar een blauwe paardenjas overheen.

Verder ga ik met mijn moeder, zus en vriendin.
Enne gomir: is stuur mijn nr even over PB.

Hopelijk tot vanavond

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 13:31

Ik vond het een hele leuke avond, het was weer eens wat anders!! Alleen een beetje amateuristisch. Maar wel super gezellig.
En er zaten zeker mooie hengsten tussen.

Verder heb ik dus Gomir gesproken zoals zij al zei. Idd nog een keer bij Magic en een keer bij jou!! Ben zeer benieuwd naar jouw paardjes!
Verder heb ik Dennis gezien! Hij zag er keurig uit! Cool


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers