Hengstenshow 26 maart in [b]Nijkerk[/b]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:40

Zal zeker aanwezig zijn, ben altijd op die hengstenshow. En dan de 28ste naar van Manen, de Radstake wil ik ook heen. En de show van van de Uytert.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:35

Jurga? Ik weet niet waar je naar toe moet, maar ik ga daarna weer de richting op van Hilversum, dus als je die kant ook op moet kun je altijd meerijden met me. Geen probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 14:26

Inderdaad was het weer een leuke show. Bij Iglesias sprongen helaas de tranen me in de ogen. Dat paard is er niet beter op geworden. Ook de nakomeling van Montecristo vond ik veel te gewoontjes om te laten zien.

Als niet geheel objectieveling vond ik toch Jetset D de show weer stelen. Wat kan dat paard bewegen. En respect voor de dochter van Gerritsen om toch maar even dat paard voor te stellen, terwijl ze hem nog niet zo lang rijdt.

De Jetset D nakomeling On Top was er ook, met Judith Scholte. Wat een verschrikkelijk goed paard. Dat was echt een goede reclame stunt!! Whisper vond ik een fijn paard die goed kon lopen. Geen hengst waar ik zo voor zou kiezen omdat hij toch wel wat zwaar is!

Ik verbaasde me over Showtime, geen aparte maar wat een fijn bewerkbaar dier. Zo ontzettend braaf! en dat voor zo'n jong dier!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers