Boktrit Manege Bergemo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke dag de boktrit?

zat. 26 April
Geen stemmen
zon. 27 April
5 (62%)
ma. 28 April
Geen stemmen
di. 29 April
Geen stemmen
wo. 30 April
1 (12%)
do. 1 Mei
Geen stemmen
vrij. 2 Mei
1 (12%)
zat. 3 mei
1 (12%)

Totaal aantal stemmen: 8


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Boktrit Manege Bergemo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 12:30

Ik heb een paar weekjes geleden iedereen een mail verstuurd die in de andere topics had aangegeven er misschien wel interesse voor te hebben.
Iedereen heeft terug gemaild en degene die mee willen en wel kunnen in de meivakantie zijn:
- Apollo
- Annetje
- Fleury
- Frostwood
- Macario
- Richtje
- Shiloh
- xxlindaxx
- Yentl

Het word dan een bosrit van 2 uur onder begeleiding van Manege bergemo. Voor degene die op een paard willen worden de kosten: 21 euro. En voor degene die op een pony willen worden de kosten: 16,50 euro. Het is ook mogenlijk om je eigen paard/pony mee te nemen.
We zijn nu met zijn 9, en aan de telefoon zeiden ze dat de groepen meestel max. 7 personen zijn. Maar ik denk dat ze best wel voor ene keer een uitzondering kunnen maken. Want met ponykamp rijd je ook met 10 personen.
Ik was aan het denken om misschien na het rijden daar ergens in de buurt wat samen gaan eten. Heeft iemand misschien een tip voor een friettent of iets dergelijks in de buurt van de manege?
Ik heb voor de poll ff alle datums van de meivakantie op een rijtje gezet. Dus kijk maar wanneer het je het beste uitkomt. Er heeft iemand aangeven voor de zondag, maar ik weet niet zeker of ze dan ritten organiseren. Ik denk van wel. Maar daar bel ik nog wel voor als we een datum hebben.

Groetjes,
Linda en Monique

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 12:58

Ik ga straks even kijken welke datum mij het meest uit komt Lachen
Maar het ziet er goed uit zo Knipoog

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:13

Bij mij komt denk ik zondags altijd het beste uit, dat is de enige dag dat ik nooit iets te doen heb.
maar is de manege op zondag wel open?
Kunnen we zelf zeggen op welke paarden we willen? Want ik wil namelijk op een hele rustige, als dat zou kunnen.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:59

Ik ga mee met wat de rest wil! mij maakt het niet zoveel uit, alleen liever niet de zaterdag... Ik neem aan dat we wel zelf mogen kiezen. Toen ik daar reed met fleury mochten we in ieder geval zelf zeggen wat we graag hadden. En als ik maar op wodka kan Knipoog

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 22:07

Ja..dat weet ik namelijk ook niet of de manege dan open is. Daar moet ik nog voor bellen.

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 09:23

Ja hoor Bergemo is op zondag open hoor! (ik rij er zelf)

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 09:24

En als jij een rustige pony wilt krijg jij die hoor wees maar niet bang! Wel tijdig reserveren voor de zondag!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 14:59

Ja, ik ga ook mee hoor, het maakt mij nog niet zo uit wanneer die rit is maar liever niet op een zaterdag.
En ik ga op een pony en het liefste dus op Bo omdat ik daar al eens eerder op heb gereden en ik die helemaal geweldig vond!

Bo:
Afbeelding

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 17:13

Misschien zouden we bij centerparcs kunnen gaan eten ofzo, zomaar een ideetje hoor! Hebben ze lekkere friet ofzo!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 22:13

ja dat zouden we wel eens kunnen doen. Lijkt me ook wel gezellig...alleen is het daar niet té prijzig..en mag je zomdara op dat park komen als je er niet staat?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:26

ja hoor geen probleem... wij stonden daar dus, maar we konden gewoon met papa daar in het restaurantje zitten en zo.... je kunt zo binnenlopen, en als ze je niet geloven, dan zeggen we toch gewoon dat we bij iemand op bezoek gaan Tong uitsteken

WEl een leuk idee fleur... ik heb er zin in...

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:34

Nergens waar ze controleren hoor, en ik en shiloh kenne de hele weg! Alleen voor de jungle ome en de aqua dome heb je pasjes nodig. Die kun je wel kopen maar om daar te eten heb je niets nodig hoor! Wij hebben ook eens visite gehad, die heeft ook gewoon alles gedaan enzo. En de prijzen? Tja, die weet ik niet, meestal is alles wel duur bij center parcks maar het is er wel gezellig en warm. En voor een frietjes zou je dan echt zoveel meer moeten betalen? Ik denk het niet. En nog een voordeel, het is in de buurt.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:36

Ik wil heeeel graag op Hendrik dan, ik heb het gevraagd aan mijn moeder en ik mag zeker!
Maar hoe laat gaan we? Ik wil namelijk het liefst smiddags, want ik moet waarschijlijk fietsen en de manege is niet zo dichtbij van waar ik woon.
Ik heb er al zin in!!!!!!!!!!
Ik neem ook mijn fototoestel mee als dat lukt, of gewoon iemand die mee gaat om fotos te maken. (ik neem altijd overal fotos van, behalve van mezelf!)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:37

Je mag trouwens eignelijk niet het centerparcks terein op als je er neit staat. Maar wij hebben dat ook wel een sgedaan (na het rijden daar eten) ze kijken je dan wel raar aan maar zeggen niks.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 22:16

Ik denk dat we het beste dan aan het ebgin van de middag kunnen reserveren. Enne dan gaan we gewoon op centerparcs wat eten. En als het ons niet lukt....dan vragen we gewoon bij bergemo of ze nog wat weten. En met ponykamp ging ej altidj lopend naar een friettentje in dorp....dussss...Lachen
Ik ga wel vragen of ik de digi van me vader mee mag nemen! Ik heb er al zin in!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:12

ik ook hoor!
Het is wel een jeugdmeeting lijkt het mij zo! Volgens mij ben ik de oudste of heb ik het mis? (dan ben ik net 17)

En mijn vader moet waarschijnlijk rijden en kan ook wel op het begin foto's maken. Hij gaat waarschijnlijk ondertussen op zijn crosfiets in de bossen rijden voor een aantal uurtjes ofzo.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 14:21

Als ik mee ga (weet het nog niet zeker), ben je iig niet de oudste, ik wordt over twee weken 18.....

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 17:04

Ga maar mee! Knipoog

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:52

Ik ben dan een maandje 16!
Wonen jullie allemaal in de buurt?

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:19

Even voor alle duidelijkheid. Centerparcs vraagt een entree van 2,50 euro. Dus niet gratis. Als jullie friet willen eten kunnen jullie inderdaad beter even Heijen inlopen en naar de Snitzel (friettent) gaan.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:11

Ik vind het een leuk idee, maar ik ben nog nooit op een bokt-meeting geweest. Ik ken helemaal niemand, maar ik woon wel in de buurt. Zouden jullie het leuk vinden als ik ook mee ga? Moet alleen overleggen of mijn vader me dan wil brengen, dan neem ik Risco namelijk mee.
Deedee ga jij ook mee? Ik ben namelijk wel wat ouder dan jullie, weet niet of jullie het leuk vinden als ik mee ga. En of het nog kan i.v.m. het aantal mensen!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 15:04

Ik zou het echt leuk vinden als jij er ook bij zou zijn. Wat een gave pony heb je zeg! Leuk als die ook mee gaat!

En Ja, dan kunnen we net zo goed even Heijen inlopen om daar lekker wat te gaan eten.

Ik woon trouwens niet echt dichtbij. Ik woon in Goirle, dat is onder Tilburg. Het zal ongeveer 1 -1,5 uur rijden zijn vooral als we nog mensen moeten ophalen.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:18

Ik woon heel dichtbij (nah ja, een half uurtje met de auto)
Ik hoop dat het wel kan, zon grote groep!
Ik heb er nou al zin in. Maar ik moet jullie wel eventjes zeggen dat ik met rijden niet zon held ben, daarom wil ik ook op een rustig paard.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 22:50

Tuurlijk mag je mee als het kan en mag bij bergemo! Is zeker leuk!
enne dan gaan we gewoon heijen in! we vragen daar wel hoe we precies moeten lopen...als niemand het weet.
Ik woon in maasbree...dicht bij venlo. Ik ga met Linda en yentl. Er kan dus eventueel nog iemand mee venlo-heijen.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 01:13

Zullen we dan nu ongeveer naar de zekere datum gaan kijken? Dat is wel zo handig voor mijn vader, en natuurlijk ook voor ons om rekening te houden met het plannen.
Ik stel voor de 27 april als dat kan bij de manege en dan zo rond 12-13 uur dat de rit begint. Wie het er niet mee eens is moet het maar zeggen hoor, ik kan zowat altijd!