Mederuiter met trailer gezocht :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Mederuiter met trailer gezocht :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 00:18

Wie vind het leuk een keer mij en mijn 3 jarige dame op te halen voor een ritje in een natuurgebied?

Fleurtje is redelijk verkeersmak, maar doodsbang voor vrachtwagens en trekkers. Baasje is erop ook nog niet helemaal verkeersmak Lachen Aangezien ik met haar op vakantie wil, wil ik eerst even een buitenrit in een bos maken om te kijken hoe dat gaat.

Ik zoek dus een coole ruiter met dito paard die de weg weet in een mooi bos, en ook nog eens in bezit is van een trailer. UITERAARD krijg je er een vergoeding voor Lachen

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 00:33

Were the **** ligt Langerak? Ik dacht dat ik NL toch heel behoorlijk kende, maar nu haak ik even af.
Verder heb ik een cool paard, een dikke auto, dito trailer en een redelijk stukje buitnrij-ervaring. Misschien valt er iets te regelen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 09:27

Ikke, als je op 'Langerak' naast haar naam klikt krijg je een kaartje met een rood stipje. Daar ligt Langerak.

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 18:24

Cody schreef:
Ikke, als je op 'Langerak' naast haar naam klikt krijg je een kaartje met een rood stipje. Daar ligt Langerak.


*LOL* *LOL* niet aan gedacht. Even gekeken, nou daar valt wel iets mee te regelen denk ik. Laat maar wat horen.