Purno-tinka en de havelterit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:50

Tja, 't is dat Maarten op vrouwtjes valt, anders was hij al veel eerder 'in love gevallen' met Retje natuurlijk. Tong uitsteken

Maar het zag er goed uit hoor Maarten! Vooral met die strik in die staart, wat hebben we een lol gehad onderweg! *LOL*

Soep was super geregeld, de paardenwissels trouwens ook zodat Anita en Rommie de tweede helft met een compleet ander team verder moesten. Haha!

Jammer dat er zoveel ijs lag op de Genieput, ik was er graag doorheen gegaloppeerd zoals op de foto in mijn profiel, maar helaas moesten we het mountainbikepaadje bovenlangs nemen ('niet geschikt voor brede mannen en paarden'). Toch nog heerlijk gegaloppeerd, de paden waren goed berijdbaar, af en toe was het net duinzand en dat bevriest niet. Heb ook nog even geruild met Rommie, ik was toch wel heel benieuwd hoe zijn 'pony' rijdt... Lief beestje, die Stan! Cool

Anita, ontzettend bedankt voor het gidsen! Maarten, ontzettend bedankt voor het chauffeuren en natuurlijk voor de soep! En voor de rest iedereen voor zijn/haar aanwezigheid en gezelligheid! Ben ook heel benieuwd naar de foto waarop Joost en Marco laten zien hoe erg ze elkaar hebben gemist... Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 12:14

Hmm... volgens mij hadden Kabouter en ik dat al gepresteerd bij een eerdere rit, in Lunteren om precies te zijn. Maar de kunst van het in-1-x-goed-rijden ligt natuurlijk voor het overgrote deel aan de lieftallige (en uiteraard vrouwelijke) passagier, toch Cody?

Wel was Kabouter het eerst klaar met opzadelen. Hij kan het wel. Haha!

Kreeg overigens net een mailtje dat hij zich een soort van verslapen had vanmorgen Haha!.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 12:36

De afsluiting was ook best gaaf, wij met z'n allen in het piepkleine zaakje van de Havelter snekboer, die in een half uur z'n complete weekomzet draaide. Haha!

En ondertussen hielden we met al onze auto's en drie goed gevulde trailers de enige parkeerplaats van Havelte City bezet. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 13:19

Er was toch ooit zo'n kinderprogramma bij de VPRO dat 'Max Laadvermogen' heette? Verward Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:00

En vervolgens werden WIJ gebeld met de mededeling:

"Als je rechtsaf slaat, zie je links een parkeerplaats. Daar staat de trailer van Anita, maar wij staan een eindje verderop." Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:19

En dat allemaal zonder oranje vlaggetje, z'n rode puntmuts is voldoende. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers