katja clinic in heerhugowaard?? geintresseerde?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

katja clinic in heerhugowaard?? geintresseerde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 00:12

wie serieus mee wil doen kan zich hier er voor opgeven,zaterdag of zondag maakt mij niet echt uit,net waar meer gegadigden voor zijn,zondag is het op stal bij ons altijd wat rustiger,maar zaterdag geen probleem hoor.

hhmm nu nog een datum,katja moet zelf natuurlijk ook kunnen en ik weet verder niet wat de kosten daarvan zijnper ruiter/amazone,dat hoop ik snel van katja te horen. Knipoog

anders roept iemand maar een datum,ik dacht in april want het land moet wel goed droog zijn anders zie je zoveel wielsporen in mijn arme landje of in mei,ben nu even in overleg met mijn ouders die moeten altijd wennen aan zulke dingen maar dat komt denk ik wel goed.

Ik vraag alleen wel een kleine vergoeding per persoon omdat het toch een heel georganiseer is en het is trouwens een hele goede bak van 20*60.(zal hem de dag ervoor wel even slepen! Knipoog )
Verder graag alleen paarden die geent zijn maar dat spreekt voor zich Lips are sealed .
Voor verkoeling wordt gezorgd Vingers aflikken

Nou miran help jij dan organiseren?

Degene die geintreseerd zijn graag hieronder melden en of je liever een zaterdag of zondag wil.

Z1+4



paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 22:18

ik ben op het moment aan het pben met katja over datum en adres zodra we wat weten laten we het horen,ok?
idd mag er geen sprake van rhino zijn,dat spreekt voor zich heb nu de laatste tijd niks meer gehoord,dus maar hopen.

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 22:18

ik ben op het moment aan het pben met katja over datum en adres zodra we wat weten laten we het horen,ok?
idd mag er geen sprake van rhino zijn,dat spreekt voor zich heb nu de laatste tijd niks meer gehoord,dus maar hopen.

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 18:55

Hi allemaal,

Katja en ik dachten aan 2e zondag in mei,er is plek voor 3 of 4 groepjes met 3 personen per groepje.
De groepjes kunne worden ingedeeld naar niveau,even aan meldingen afwachten.
Voor de mensen die mee willen rijden is het 16euro en toeschouwers 5euro,staat dan wel wat te drinken en wat lekkers klaar.

Er zit alleen een addertje aanh,het moet goed weer zijn die week anders kan het niet doorgaan want de trailer komen op het gras te staan en land moet wel knap blijven,maar dat zien we dan wel.

Er zijn iig al 3 mensen bij mij op stal die willen meedoen.
Karin op nekson
miranda op sandor
ik op bert

Dacht dan in te delen groepjes tot l1/l1 niveau en van l2 en hoger?

als er vragen zijn hoor ik het wel,en er wordt verwacht dast je paard netjes geent is voor ieders veiligheid en van rhino mag natuurlijk geen echte sprake zijn dat spreekt voor zich.

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 19:08

oh ja nog vergeten katja neemt zelf haar 2 paarden ook mee voor een kleine show!

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 23:24

ok dan hebben we tot nu toe in de b tm l2

Miranda met sandor
Barb met jaike
Gomir met ontario
en ? met flair.

in de l2 tot en met z

Nathalie met bert
karin met nekson

Van jura,doris en antoinette wil ik graag nog weten in welke klasse ze willen,en apple liet nog weten of ze mee wou doen.

Graag als nog meer willen meedoen even klasse bij zetten,dus tot l2 of l2 en hoger.

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 23:46

ok zet je erbij,dan hebben we nu 4 in tot l2 en 3 l2 en hoger,en van jura en doris hoor ik nog,wie verder nog wil hoor ik het wel van.

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 23:53

ok dus nu tot l2
miranda
anneke
gomir
barb
flair

en l2 en hoger
karin
nathalie
antoinette

van jura horen we nog,en van doris moeten we nog klasse weten.
Dan hebben we dus nu als we van jura en doris weten 10 mensen kunnen dus nog 2 bij en kan er ook wel 1 op reservelijst,mocht er paard ziek zijn of zo.
Dus wees er snel bij mensen!

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 23:57

en spokey en marieke 14 komen kijken,en obelix als ze niet kan rijden.

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 15:49

nou dan zitten we bij deze dus vol,ik wil er nog wel 2 eventueel voor reserve houden,dus er kunnen mensen zich nog melden.

dan hebben we dus 1 probleempje ,zou 1 van de meiden van tot de l2 niet willen meerijden in de groep vanaf l2,word er gewooon rekening met je gehouden,dus het liefst degene die een beetje op l1/l2 loopt en daar geen bezwaar tegenheeft want dan hebben we 2 groepjes in tot l2 en 2 groepjes vanaf l2.

Nu hebben zich aangemeld:

tot l2
miranda
anneke
gomir
barb
flair
cloris
obelix(Ik denk dat ik 1 of 2 paaltjes in grond sla met ring eraan of zo dat zien we dan wel,ik heb liever geen paarden in de stal verder.

vanaf l2:
antoinette
jura
nuv
karin
nathalie

En kijkers tot nu toe marieke 14 en spokey,kom op mensen dat mogen er wel meer zijn! *LOL*

Dsu wei eventueel van de lagere in de hogere wil ,graag dan hoor ik het wel.

ps zijn alle ingeschreven [paarden geent?

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 18:28

ok dan gomir dus naar het hogere groepje?
dan is dat geregeld.
De indeling van de groepjes en de starttijden worden nog besproken en dan horen jullie dat nog wel,ok?
Dat overleg ik tegen die tijd met katja wel.
Het word dan wel tot l2/na l2/tot l2/nal2 dan hebben we lekker afwisseling en misschien komen sommigen van wat verder weg en willen dan misschien liever wat later,weet niet wanneer katja haar showblokjes geeft of dat ze er ook 1 tussen de groepjes door rijd of zo.

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 22:55

nee in principe zit het nu vol,maar jouw vriendin en eventueel wodan kunnen op reservelijst,je hebt toch best een aardige kans dat iemand tegen die tyd toch onverwacht niet kan bv blessure of vakantie.

En nog een groepje word te gek want ten eerste kan je karin dan wel opvegen denk ik 4 uur lesgeven en 2 paarden zelf rijden en ik weet nu al niet precies waar ik al die trailers laat,dus dit is echt het maximum,sorry.

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 23:17

woepsie!!! Frusty Lips are sealed
dom,dom,dom katja natuurlijk,karin staat op stal bij ons,ben beetje blond he! *LOL*

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 23:31

nee echt waar hoor heb iets van 3 maanden terug blonde plukken laten zetten,en voelde me gelijk stuk minder slim!ja ja nog minder!!

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-03 18:47

he vanes is goed hoor zet je bij de reservelijst volgens mij woon je zowat in mijn voortuin of niet soms,hebben jullie die grote boederij met schuren ernaast en een bak waar nog wel eens springbalken staan?

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 11:06

er ligt toch echt een plaatsje achter ons dat zo heet of was het nou veenhuizen,ja dat zal het wel zijn,oepsie!

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 18:09

helaas reddytobias ik heb (nog)geen springmateriaal!

Z1+4


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers